mati Geplaatst: 12 december 2022 Geplaatst: 12 december 2022 Ik wil mijn ventilatie unit vervangen, maar ik herken de bevestiging van de oude niet. Ik heb geprobeerd het plastic met een dremel te verwijderen. Het lijkt wel een soort slagplug. Pli op DM800, VU+ DUO en DM8000 met 4xDVB-S2, Wave Frontier T90
Oplossing Tonskidutch Geplaatst: 13 december 2022 Oplossing Geplaatst: 13 december 2022 Inderdaad een slagplug ooit bedacht voor die luie installateurs en zo te zien een hele klus om het te verwijderen. suggestie: met dit gereedschap op de vier rode lijnen zagen dan is de ventilator los en dan met het zaagblad de kop afzagen Quote De Fein Multimaster MM500 wordt geleverd met 30 extra accessoires. Je krijgt 7 verschillende zaagbladen meegeleverd. Op het apparaat zit ook een aansluiting voor stofafzuiging. De multitool is krachtig met een vermogen van 500 Watt . Hiermee kan hij 10.000 tot 19.5000 trillingen per minuut kunt maken. Gereedschap kan je wisselen door middel van het StarlockPlus systeem. Deze krachtige multitool werkt op netstroom en heeft een snoer van 5 meter lang. Ook fijn is de softgrip handgreep, die lekker in de hand ligt en waarmee je lange tijd achter elkaar kan doorwerken. Voordelen Netsnoer van 5 meter. Inclusief 30 accessoires. Dankzij oscillerende beweging te gebruiken voor schuren, zagen, slijpen en schrapen. ook te huur voor een uurtje Nothing Compares 2U Jimmy Scott
mati Geplaatst: 13 december 2022 Auteur Geplaatst: 13 december 2022 @Tonskidutch Goede tip die multitool. Ik had er één liggen van Makita, een paar jaar geleden gekocht voor een klus. 3 van de 4 slagpluggen zijn los. Morgen de laatste want dan komt de nieuwe ventilator. De slogan voor 16:30 uur besteld morgen bezorgt, komt men niet altijd na Pli op DM800, VU+ DUO en DM8000 met 4xDVB-S2, Wave Frontier T90
Tonskidutch Geplaatst: 13 december 2022 Geplaatst: 13 december 2022 (aangepast) 16 minuten geleden, mati zei: De slogan voor 16:30 uur besteld morgen bezorgt, komt men niet altijd na dat heb ik ook al ervaren maar goed dat je dat kreng binnenkort van de muur hebt 😁 13 december 2022 aangepast door Tonskidutch Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Psychosammie Geplaatst: 14 december 2022 Geplaatst: 14 december 2022 @mati Heb je die pluggen ook uit de muur gekregen? Overigens heb ik ooit alleen het binnenwerk van mijn unit vervangen. Scheelde een hoop pesos. 1 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
mati Geplaatst: 14 december 2022 Auteur Geplaatst: 14 december 2022 Een nieuwe unit kost €193,45 en is zuiniger dan mijn unit van 22 jaar oud en heeft een automatische vochtsensor. Ik heb de pluggen er uit gekregen. Ik moest alleen de perilex wandcontactdoos aanpassen door L1 en L3 om te draaien. Zou handig zijn als hier een standaard voor is. 1 Pli op DM800, VU+ DUO en DM8000 met 4xDVB-S2, Wave Frontier T90
Tonskidutch Geplaatst: 15 december 2022 Geplaatst: 15 december 2022 heb je geluk gehad, dat de tegels niet gebarsten zijn 👍 ik heb het wel vaker gedaan met een verf afbrand föne die je behoedzaam op de slagpen kop richt, bij 220 graden smelt de nylon plug zozeer dat je hem eruit trekt met een nijptang Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Moderator ceesv Geplaatst: 15 december 2022 Moderator Geplaatst: 15 december 2022 Ik zou toch dit advies met enige voorzichtigheid betrachten. Je weet nooit wat voor isolatie er in die muur zit en voor je het weet wordt het plotseling heel warm in huis!☹️ 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
theparasol Geplaatst: 15 december 2022 Geplaatst: 15 december 2022 5 hours ago, Tonskidutch said: bij 220 graden smelt de nylon plug
Tonskidutch Geplaatst: 16 december 2022 Geplaatst: 16 december 2022 ik had die informatie/smelt temperatuur in een certificaat van Fisher pluggen gevonden destijds Nothing Compares 2U Jimmy Scott
trust Geplaatst: 16 december 2022 Geplaatst: 16 december 2022 Op 14-12-2022 om 15:48, mati zei: Een nieuwe unit kost €193,45 en is zuiniger dan mijn unit van 22 jaar oud en heeft een automatische vochtsensor. Ik heb de pluggen er uit gekregen. Ik moest alleen de perilex wandcontactdoos aanpassen door L1 en L3 om te draaien. Zou handig zijn als hier een standaard voor is. is die nagel die de plug spreidt er niet uit te krijgen door eerst met een schroevendraaier o.i.d. iets naar voren te halen , dan zit de plug minder strak vast . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen