Moderator ceesv Geplaatst: 1 januari 2023 Moderator Geplaatst: 1 januari 2023 Nieuwjaarsdag 2023, temperatuur buiten is op dit moment bijna 15 graden. De nieuwjaarsdag begon vannacht met 16,7 graden, veroorzaakt door een aanhoudende warme stroming uit het zuiden. Twee weken geleden wees de thermometer nog temperaturen aan van rond de -10 Graden C. Het was het afgelopen jaar een "droog" jaar, laten we ons verrassen wat het weer dit jaar brengt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 1 januari 2023 Geplaatst: 1 januari 2023 Om 13:01uur de nieuwjaarsduik met heel veel Nederlanders en Belgen aan de Costa Calida en daarna een barbeque op het zonovergoten strand. Ik kan me niet heugen dat we ooit slecht weer hebben gehad tijdens de nieuwjaarsduik.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 januari 2023 Geplaatst: 1 januari 2023 Nou, ik heb ook een nieuwjaarsduik genomen met die zeebenen van mij. Godsallemachtig wat was me dat water koud met maar 25 graden C. Ik kreeg bijna ademnood. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: 1 januari 2023 Geplaatst: 1 januari 2023 Wat een geluk dat ze je nog konden reanimeren.
Sprietje Geplaatst: 9 januari 2023 Geplaatst: 9 januari 2023 Wat een weer aan de Costa Calida. Ongekend voor begin januari. Afgelopen nacht is het boven de 18° gebleven en nu is het bijna 26° en volop zon. Ik kan het me niet heugen dat het eerder zo warm was. Alle ramen staan open en er vliegen al weer flink wat wespen rond.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 9 januari 2023 Geplaatst: 9 januari 2023 Even als aanmerking: Dit zijn °S (Sprietje) Dus geen °C De temperaturen waar Sprietje het over heeft moet je altijd met een korreltje zout nemen. 😁 Ik zie geen minimum temperaturen van boven de 18°C Eerder 6°C - 8°C "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: 9 januari 2023 Geplaatst: 9 januari 2023 (aangepast) Het is weer niet waar volgens IJzerbout. Op twee plaatsen gemeten in het open veld in de schaduw op 1,5m hoogte. Hij weet waarschijnlijk niet eens dat de Costa Calida 250km lang is. 9 januari 2023 aangepast door Sprietje
Moderator ceesv Geplaatst: 9 januari 2023 Auteur Moderator Geplaatst: 9 januari 2023 Voor wat het waard is, dit weerstation is afgelopen nacht niet onder de 18,5 graden C geweest en ligt direct aan de kust. Wanneer Sprietje aangeeft weer ergens op de Costa zijn verblijf is, kan ik daar een passend weerstation bij zoeken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 9 januari 2023 Geplaatst: 9 januari 2023 Hier de temperatuurwaarnemingen van de meteodienst van het havenbedrijf in Cartagena. Je kunt zien dat het vanmiddag 4 uur lang 22 graden is geweest maar dit is aan de haven. Juist over de bergrug die langs de kust loopt is het enkele graden warmer, zie https://www.meteoprog.com/es/meteograms/Cartagena/
Tonskidutch Geplaatst: 12 januari 2023 Geplaatst: 12 januari 2023 NAT maar in Duitsland valt heel veel meer verwachting aan de Rijn 2 meter waterstand stijging Coles Corner Richard Hawley
Eduard07 Geplaatst: 12 januari 2023 Geplaatst: 12 januari 2023 Zoals de Engelsen altijd plegen te zeggen: "It never rains but is pours..."☔ Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 januari 2023 Geplaatst: 12 januari 2023 Het is hier goed uit te houden. Airconditioning staat uit en buiten zitten zonder de grote hitte. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
cookie monster Geplaatst: 14 januari 2023 Geplaatst: 14 januari 2023 Het weer in 2023 , momenteel alhier in den Belgiek: Het is hier lekker zonnig , de dames hier lopen zelfs al in bikini over straat 🤫 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Sprietje Geplaatst: 14 januari 2023 Geplaatst: 14 januari 2023 43 minuten geleden, cookie monster zei: Het weer in 2023 , momenteel alhier in den Belgiek: Het is hier lekker zonnig , de dames hier lopen zelfs al in bikini over straat 🤫 Daar wil ik wel een foto van zien!!!! 2
Aanbevolen berichten