Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten in 2023?


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

De piek vandaag was om 16:58 Uur, 33,9 Graden C.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou, het weer hier is prima. Ben sinds een week weer in Nederland. Zo te zien een normale zomer. Ik word een beetje moe van al die paniekerige verhalen over de hitte in Zuid-Europa. Het is zomer, en dat betekent warm weer, vooral in het Zuiden van Europa. Er is niets nieuws onder de zon. Ik was in de zomer van 1974 in Athene, waar het boven de 40° was. In de zomer van 1983 was ik op fietsvakantie in het Zuiden van Frankrijk, toen ging de thermometer ook door de 40° heen.

Er zullen altijd wel records sneuvelen, en het klimaat verandert altijd, al duizenden jaren.

Als we het klimaat willen afkoelen, dan moet Rob Jetten even een thermostaatknop aan de zon bevestigen, liefst met een afstandsbediening.

M.a.e., we kunnen het klimaat niet beïnvloeden. Als Rob Jetten 28 miljard Euro wil uitgeven om het klimaat dan 0,000036° te kunnen laten afkoelen, dan vind ik het hoog tijd dat ze hem even ophalen met mannen in witte jassen. In een inrichting kan hij dan misschien de tijd vinden om natuurkunde te bestuderen.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees de boeken van Charles Dickens en je leest hoe de vervuiling begon.

"Smog" werd de benaming.

Steenkool heette ooit "de energiebron van de vooruitgang". 

Tegenwoordig geldt de "Wet van de Remmende Voorsprong" meer dan ooit voor bepaalde energiebronnen. 

  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Regen, heel veel regen en er komt nog meer regen deze week.

En heel veel regen volgende week.

Mijn vakantie valt in het water.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vakantie valt in het water als je op je kont op straat gaat zitten in de regen of bij 40 graden, hoewel dat laatste meer in de hitte vallen is.

Anders ga je gewoon naar waar het op dat moment mooi weer is zoals ik vrijwel altijd gedaan heb de afgelopen 50 jaar.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De bedoeling was een fietsvakantie in de zuid-westhoek.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

zuid-westhoek

 

Tja , maar welke ?  Ik woon er zelfs ...

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Omgeving Ieper.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...