Ga naar inhoud

Wat vind jij van het weer buiten in 2023?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@ceesv Nooit de officiële kanalen 100% volgen.  ik baseer mij een deel op de Engelse ,Noord Franse en lokale weerbericht en meestal zit ik er niet ver van. Men voorspelde regen op de nationale zenders en ik zei gisteren dat het ging meevallen met de regen.....en zie ik had gelijk. 

• Moderator
Geplaatst:

Net terug van de uitspanning.

Heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid.

Op de fiets in de avondlucht ontspannen naar het gastverblijf gereden.

We gaan genieten!

• Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik kom net terug van alanya Turkije. Daar 32 graden in de schaduw en hier amper 20. Wordt weer aanpassen!

IMG_0338.png

IMG_0347.jpeg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

dat is 30 graden warmer dan hiero

hiero is aangenamer, echt

iets verder weg is de camper van een kennis van me met familie weggespoeld geworden, Oostenrijk.

ja ze leven nog, maar nat

Coles Corner

Richard Hawley

Geplaatst:

Soms denken we ook wel dat wat minder temperatuur niet slecht zou zijn. 
Maar we zijn er onderhand aan gewend. 
Het leven speelt zich binnen af met de airconditioner aan. Na zonsondergang dan naar buiten met airco’s die het terras koeler blazen.

De hitte neemt af vanaf October tot Maart. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

• Moderator
Geplaatst:

Het was zondag de koudste 6 augustus ooit gemeten met een maximumtemperatuur in De Bilt van slechts 15,8 graden. Dat meldt Weeronline. Het oude record stond op 15,9 graden en dateerde uit 1941.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Het is nu 35 graden met een luchtvochtigheid van 81% buiten en we hebben code rood voor hitte. Binnen is het 30.5 graden maar met de luchtonvochtiger aan die het goed op 55% kan houden is het allemaal goed te doen.

Geplaatst: (aangepast)

Afkoelen in de nacht doet het ook al niet meer hier aan de Costa Calida. Een temperatuur waar de vakantieganger in Nederland overdag blij mee zou zijn.

miniumtemperatuur hoog.png

aangepast door Sprietje
Geplaatst:
14 uren geleden, Tonskidutch zei:

echt?

Ach het is nu nog 28 graden buiten, denk dat dit in Nederland op de dag te hoog is gezien je daar heel ander gevoel van de hitte beleefd.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.