Con Geplaatst: 1 januari 2023 Geplaatst: 1 januari 2023 Omdat het mij tot nu toe niet gelukt is om mijn csv file uit te lezen in Home assistant probeer ik het nu maar met NR. Echter de file wordt niet herkend. Iemand een suggestie? Dit is het path; En dit is de foutmelding in NR; Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Boerenjong Geplaatst: 1 januari 2023 Geplaatst: 1 januari 2023 Dat doe je dan niet goed. Je moet beginnen bij a
Con Geplaatst: 1 januari 2023 Auteur Geplaatst: 1 januari 2023 44 minuten geleden, Boerenjong zei: Dat doe je dan niet goed. Je moet beginnen bij a Ik begrijp helaas niet wat je met "a" bedoeld. Leg eens uit. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Oplossing Con Geplaatst: 2 januari 2023 Auteur Oplossing Geplaatst: 2 januari 2023 Het is gelukt met Node-RED. Blijkbaar kan NR alleen files lezen in de directory; /usr/share/hassio/share, daar staat de log-file. In NR kun je dat af met /share/log.csv. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen