Ga naar inhoud


zoek onderdeel voor Siemens oven


Jan Ambers

Aanbevolen berichten


welk onderdeel ? Bedoeling van een forum is helpen niet via PM te werken :)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het noemen van firmanamen botst met de forumregels.

Je mag wel naar een fabrikant verwijzen, maar niet naar de firma Jansen in de Dorpsstraat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minutes ago, ceesv said:

firma Jansen in de Dorpsstraat.

 

 

Die is te lollig.

Er zitten nog al wat Firma Jansen in de Dorpstraat verspreid over Nederland 

aangepast door Alventali

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan ook naar een winkel in witgoed onderdelen gaan en het onderdeel daar bestellen en afhalen.

Dan bespaar je de frankeer kosten.

1 uur geleden, Jan Ambers zei:

Ik heb 2 firma's gevonden die voor een kleine enveloppe 6.5€ of 9.5€ vragen, en dat vind ik overdreven

PPT pakketpost verstuurt vanaf € 4,15 pakket post, verpakking materiaal, handling en administratie erbij en dan zit je zo op € 6,50

 

Je mag dat overdreven vinden, maar met geld op een verzending toeleggen ben je snel failliet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als Jan nou even zou zeggen wat onderdeel dan konden we verder.Mss hebben wij het wel in stock ergens en kunnen  het in envelop opsturen

 

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewone onderdelen zijn idem kwa kwaliteit van ginder hoor :)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
22 uren geleden, Jan Ambers zei:

Ik heb 2 firma's gevonden die voor een kleine enveloppe 6.5€ of 9.5€ vragen, en dat vind ik overdreven

Je kan er dus ook voor kiezen bij die firma het gevraagde op te halen.

Je bespaart dan € 6,50, ik schat alleen dat je een veelvoud aan benzine kwijt bent.

 

Wat zou jij wel een prijs vinden voor het verzenden die je niet overdreven vindt?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ceesv zei:

Je kan er dus ook voor kiezen bij die firma het gevraagde op te halen.

Je bespaart dan € 6,50, ik schat alleen dat je een veelvoud aan benzine kwijt bent.

Eerste hit die ik krijg is € 3,95 verzenkosten. Daarvoor kun je niet naar de winkel rijden

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is voor briefpost, die plastic beugeltjes passen daar niet in.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...