cookie monster Geplaatst: 14 januari 2023 Geplaatst: 14 januari 2023 4 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Binnen het verzorgingsgebied werkt het goed. Jammer dat ik in dat geval België woon !! Binnenkort dus voortaan geen 1215 gezwalp meer !! 5 uren geleden, Eduard07 zei: BBC Radio 5 Live heeft het ook Klopt , 693 & 909 , ook TalkSport 1053 & 1089 Twente Gold AM hoef ik hier dus niet te proberen !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
OFDM Geplaatst: 17 januari 2023 Geplaatst: 17 januari 2023 Op 12-1-2023 om 10:40, Eduard07 zei: Of omgewaaid... Misschien toch. De storm is weg maar het duurt wel lang. Ondertussen ontdekt dat de autoradio geen middengolf heeft dus het bereik testen wordt ook niets.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 18 januari 2023 Auteur Geplaatst: 18 januari 2023 Op 13-1-2023 om 08:12, Drs. IJzerbout zei: Ik denk dat ze de hoge stroomrekening niet meer kunnen betalen. Bij zulke hoge zender-vermogens tikt dat best wel aan. Ik heb hier een echte Drs. IJzerbout tip voor Radio Twente Gold voor het geval ze de hoge stroomrekening niet kunnen betalen. Zie foto hieronder: "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
OFDM Geplaatst: 25 januari 2023 Geplaatst: 25 januari 2023 (aangepast) De zender is terug op AM (volgens de site) maar er staat nu ook een zendmast yes! Heel bijzonder dat op zo'n antenne bijna gelijkstroom de ether ingestuurd kan worden. Het lijkt enorm op een 27 MHz antenne maar de verlengspoel is veel groter. Ik vermoed dat dit mechanisch ook een zwak punt is waardoor de boel bij storm beter gestreken kan worden. Ik mag aannemen dat die 50 Watt op een verticale mast van enkelen tientallen meters + aardnet een fors beter zendbereik neerzet maar dat krijg je in een woonwijk niet voor elkaar. 25 januari 2023 aangepast door OFDM 1
Moderator ceesv Geplaatst: 25 januari 2023 Moderator Geplaatst: 25 januari 2023 19 minuten geleden, OFDM zei: Ik mag aannemen dat die 50 Watt op een verticale mast van enkelen tientallen meters + aardnet een fors beter zendbereik neerzet maar dat krijg je in een woonwijk niet voor elkaar. Ik denk dat je dat ook niet moet willen, tenzij je buren wilt leren kennen met LFD problemen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Codx Geplaatst: 25 januari 2023 Geplaatst: 25 januari 2023 Op 18-1-2023 om 14:23, Drs. IJzerbout zei: Ik heb hier een echte Drs. IJzerbout tip voor Radio Twente Gold voor het geval ze de hoge stroomrekening niet kunnen betalen. Zie foto hieronder: Nou nou dat had ook wel iets veiliger gekund, trouwens dat gaan ze vermoedelijk merken omdat ze verderop in een transformator huisje vast nog ergens een meter hebben. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
OFDM Geplaatst: 25 januari 2023 Geplaatst: 25 januari 2023 18 minuten geleden, ceesv zei: Ik denk dat je dat ook niet moet willen, tenzij je buren wilt leren kennen met LFD problemen. Dat zal inderdaad misgaan juist omdat daarmee veel meer veldsterkte wordt neergezet. Maar goed, toch wel jammer dat je een licentie voor 50 Watt niet effectief kunt benutten.
OFDM Geplaatst: 26 januari 2023 Geplaatst: 26 januari 2023 Even naar geluisterd op web sdr en gaat toch heel redelijk voor 6,7 km zeg ik nu. Het is veruit de sterkste van de hele lijst laagvermogen AM zenders die daar binnenkomen. Waar ik vaag iets van hoor is Oldenzaal op 918 KHz met maar liefst 2x zoveel vermogen! Dus ik wil even meten hoe ver dat is maar in het antenneregister krijg ik geen details meer te zien, alleen dat je contact kunt opnemen? Maar als ik een gokje waag naar 2 locaties met AM/ FM bestemming dan is het 9,3 km. 1
cookie monster Geplaatst: 9 februari 2023 Geplaatst: 9 februari 2023 Asjemenou , krijg nou wat: https://mediumwave.info/2023/02/09/netherlands-110 🙂 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Eduard07 Geplaatst: 9 februari 2023 Geplaatst: 9 februari 2023 Wie (veel) leest, weet meer......😁 1 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 februari 2023 Auteur Geplaatst: 12 februari 2023 Op 9-2-2023 om 22:01, cookie monster zei: Asjemenou , krijg nou wat: https://mediumwave.info/2023/02/09/netherlands-110 🙂 Tja, met dat vermogen beuk je natuurlijk met gemak over heel Finland heen. Ze zullen verreweg de meeste luisteraars daar hebben. Of luisteren ze toevallig via het www of Twente WebSDR..? 🤣 🤗 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
cookie monster Geplaatst: 12 februari 2023 Geplaatst: 12 februari 2023 (aangepast) 12 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Of luisteren ze toevallig via het www of Twente WebSDR..? 🤣 🤗 Geen idee 🤔 Maar ja , als je weet dat sommige NL-piraten 's avonds in IJsland zijn te ontvangen .... Ook sommige officiële NL LPAM zenders met flarden , 's avonds via websdr gehoord !! Seagull op 1395 heb ik ook zo via IJslandse websdr een paar keer gehoord !! Ook hier in België kan ik die 's avonds met momenten beluisteren , niet vet !! Andere NL zenders op 1395 ontvang ik niet , en die zitten nochtans dichterbij !! 12 februari 2023 aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 februari 2023 Auteur Geplaatst: 12 februari 2023 Na zonsondergang is dat niet moeilijk. Maar ze hebben het over dat Finse programma om 12h00 ´s middags. Dat is absoluut onmogelijk met dat vermogen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
cookie monster Geplaatst: 12 februari 2023 Geplaatst: 12 februari 2023 Zojuist, Drs. IJzerbout zei: Dat is absoluut onmogelijk met dat vermogen. WebSDR 🤫 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 februari 2023 Auteur Geplaatst: 12 februari 2023 Ja, dan is er geen kunst aan. Dan ben je zelfs in Noord Korea te horen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen