Ga naar inhoud


Tv vlaanderen opnemen en kijken naar andere zender gaat niet


isispain

Aanbevolen berichten


9 uren geleden, Leopslop zei:

Volgens mij laat Tvvlaanderen geen decodering toe om twee  zenders op te nemen met verschillende transponder parameter

Met kaart in softcam....geen probleem om twee zenders op te nemen en een derde te bekijken

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk image 🙂

5C9CBAFA-E64E-47A0-AB5D-195B59F19AEE.jpeg

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

goede morgen, het opname probleem is opgelost.  Er waren verschillende fouten in mijn installatie.  De zogenaamde 2 afzonderlijke kabels waren in realiteit 1 kabel die kwam van de schotel maar die onderweg gesplitst is geweest en vandaar dat er 2 kabels naar de decoder toekwamen.  Ik heb een 2de afzonderlijke kabel getrokken van schotel naar decoder en dat was in orde…alleen bleek ook nog 1 uitgang van 1 lnb niet te werken…heb nieuwe twin lnb geplaatst en alles werkt prima nu. Opnames lukt terwijl andere zenders kijken.  Bedankt voor jullie professionele input.  Ik heb hieruit lessen getrokken… namelijk laat professionele mensen je installatie doen en controleer of ze het wel degelijk uitvoeren zoals gevraagd.  Ik had wel op hetzelfde moment van installatie ook een nieuwe decoder gekocht en dacht dat ik iets verkeerd had gedaan met de software…. En vandaar ook , schoenmaker blijf bij je leest…. Ik had hier ook moeten afblijven en een professionele hulp moeten inroepen. Maar ja, ik woon in Almeria (zuid spanje) ,ook wel genaamd , het hol van pluto. Waar alles moeilijk te krijgen is en waar professionele hulp op 200 km hier vandaan is.  Heb 10 dagen moeten wachten op twin lnb…. Had het beter online besteld maar wilde de lokale winkels niet ontzien…

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...