tetron Geplaatst: 11 januari 2023 Geplaatst: 11 januari 2023 is het mogelijk om bv de app .televizo iptv player in de vu ultimo te zetten?
Mimisiku Geplaatst: 11 januari 2023 Geplaatst: 11 januari 2023 Als die m.b.v. DRM werkt (Widevine, User,Pass) werkt dan kun je dat vergeten. Alleen als je de m3u URL hoeft te gebruiken, dan wel. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Moderator ceesv Geplaatst: 11 januari 2023 Moderator Geplaatst: 11 januari 2023 Dat is een app voor Android, of dat gaat werken op je satelliet ontvanger? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
John van Dreumel Geplaatst: 11 januari 2023 Geplaatst: 11 januari 2023 Binnen OpenPLi zijn er twee prima applicaties in de feed die iets met IPTV kunnen. Een Uno 4K se werkt daar ook goed mee. Of jij daar iets aan hebt, geen idee. Die applicaties zijn beiden op basis van Xtream. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
tetron Geplaatst: 11 januari 2023 Auteur Geplaatst: 11 januari 2023 Hi John staat dit bij open pli - applicaties- extensions- zie daar wel xtreamity staan of bedoel je iets anders
alias haha Geplaatst: 11 januari 2023 Geplaatst: 11 januari 2023 televizo is puur voor android in ieder geval You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Mimisiku Geplaatst: 11 januari 2023 Geplaatst: 11 januari 2023 Dan wordt het een DM-One, DM-Two of Maxytech 😁 Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
John van Dreumel Geplaatst: 11 januari 2023 Geplaatst: 11 januari 2023 1 uur geleden, tetron zei: Hi John staat dit bij open pli - applicaties- extensions- zie daar wel xtreamity staan of bedoel je iets anders Afhankelijk wat je ermee wilt doen kan je dat met Xtreamity of met JediMakerXtream doen. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
tetron Geplaatst: 27 januari 2023 Auteur Geplaatst: 27 januari 2023 gaan het proberen ,dank voor reacties.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen