exit1 Geplaatst: 12 januari 2023 Geplaatst: 12 januari 2023 Hallo, Ik ben sinds gisteren over gegaan naar VTI, heb jaren OpenPli gehad maar de laatste tijd steeds meer problemen met opnemen. Vaak onafgemaakte opnames. Of als ik een opname bekeek en die was niet volledig dan stopte ik en wilde live kijken maar dan alleen maar zwart beeld op alle kanalen. Op nieuw geflasht maar steeds weer hetzelde, nieuwe harde schijf, maar geen verbetering. Nu VTI geflash en tot nu toe zonder problemen. Mijn vraag is alleen, is er een andere EPG te downloaden want de EPG vind ik wel een grote achteruitgang vergeleken met OpenPli. Misschien iemand een tip.
Moderator ceesv Geplaatst: 12 januari 2023 Moderator Geplaatst: 12 januari 2023 Hallo, Gebruik epgimport uit de feed. onder instellingen, applicaties, VTIpaneel, epgimport Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
exit1 Geplaatst: 12 januari 2023 Auteur Geplaatst: 12 januari 2023 (aangepast) Bedankt voor de snelle reactie, ga ik straks proberen. Ik had ook iets gelezen over een nieuwe plugin voor epg maar kan het helaas niet meer vinden. 12 januari 2023 aangepast door exit1
Oplossing Giant2000 Geplaatst: 13 januari 2023 Oplossing Geplaatst: 13 januari 2023 (aangepast) Ik zou zeker even een vers bronbestand opzoeken in Google als je geen of heel weinig gegevens binnen krijgt. Vervang daarbij het rytec.sources.xml bestand in /etc/epgimport/ Volgens mij staat hier wel een goede: https://github.com/doglover3920/EPGimport-Sources 13 januari 2023 aangepast door Giant2000 1 Life is bitter.
Tonskidutch Geplaatst: 13 januari 2023 Geplaatst: 13 januari 2023 19 uren geleden, exit1 zei: Ik had ook iets gelezen over een nieuwe plugin voor epg maar kan het helaas niet meer vinden. Klopt dat heb ik eens hier naar voren gebracht op sat4all... Ben er alweer heel snel van genezen. De CoolTV Guide voor EPG is nog steeds de beste in combinatie met EPGImport van rytec Coles Corner Richard Hawley
exit1 Geplaatst: 13 januari 2023 Auteur Geplaatst: 13 januari 2023 Bedankt allemaal, ik ga de cooltv guide even ophalen en proberen.
Tonskidutch Geplaatst: 13 januari 2023 Geplaatst: 13 januari 2023 denk eraan daar moet je voor specifieke skins ook de juiste skinparts voor downloaden en installeren. c.q. activeren in de skin Coles Corner Richard Hawley
exit1 Geplaatst: 13 januari 2023 Auteur Geplaatst: 13 januari 2023 Oh dit wordt toch niet ingewikkeld, wat heb ik nodig, ik ben nu op zoek naar de plugin cooltv guide.
Tonskidutch Geplaatst: 13 januari 2023 Geplaatst: 13 januari 2023 Nee hoor. Coles Corner Richard Hawley
exit1 Geplaatst: 13 januari 2023 Auteur Geplaatst: 13 januari 2023 Kun je mij alsjeblieft iets wijzer maken.
Tonskidutch Geplaatst: 13 januari 2023 Geplaatst: 13 januari 2023 De plugin downloaden Dan hem oproepen blauwe toets applicaties Cooltv Dan daar menu en instellen of die op een specifieke toets moet worden ondergebracht en gaan Coles Corner Richard Hawley
exit1 Geplaatst: 13 januari 2023 Auteur Geplaatst: 13 januari 2023 Bedankt dat is duidelijk maar je had het over specifieke skins ook de juiste skinparts , wat houd dat in.
Tonskidutch Geplaatst: 13 januari 2023 Geplaatst: 13 januari 2023 Ik gebruik bijvoorbeeld atileHD en die heeft voor bepaalde plugins een skinpart nodig opdat de plugin ook juist wordt weergegeven. Bij VTI menu / VTI /Scroll naar AtileHD / stel in dat AtileHD Pro gebruikt mag worden en dan kun je skinparts activeren. voor de desbetreffende plugin Coles Corner Richard Hawley
exit1 Geplaatst: 13 januari 2023 Auteur Geplaatst: 13 januari 2023 Ik ga ermee aan de gang, als ik alles voor elkaar heb geef ik een bericht, bedankt. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen