Miauw Geplaatst: 13 januari 2023 Geplaatst: 13 januari 2023 Ik ben geen klant van Ziggo, maar kom wel eens wat problemen tegen, echter weet ik niet of ik als buitenstaander bij het Ziggo forum kan registreren om daar vragen te kunnen stellen. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Mimisiku Geplaatst: 13 januari 2023 Geplaatst: 13 januari 2023 Nee. Maar daar vind je sowieso geen of nauwelijks hulp. Je bent dan beter af met hun twitterkanaal… 1 Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Tonskidutch Geplaatst: 13 januari 2023 Geplaatst: 13 januari 2023 Als je moer een internet + TV abo heeft heeft ze ook een account bij Ziggo, dan log jij toch voor haar in op dat waardeloze forum. Come Back Josh Rouse
Miauw Geplaatst: 13 januari 2023 Auteur Geplaatst: 13 januari 2023 Het gaat om het probleem dat op de volgende link te vinden is: Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
youriy Geplaatst: 13 januari 2023 Geplaatst: 13 januari 2023 Aanvullend: cookies moeten ingeschakeld zijn. 1 clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Tonskidutch Geplaatst: 13 januari 2023 Geplaatst: 13 januari 2023 Dat klopt, @youriy ik wal al forumlid daaro ruim voor ik ook een Ziggo abo had. Maar om antwoorden op vragen te kunnen lezen hoef je helemaal niet te registreren, alleen als je wilt mee kletsen 😁 Want er is vaak maar weinig hulp te vinden, de meest duidelijk zijn nog de Q&A Come Back Josh Rouse
Mimisiku Geplaatst: 13 januari 2023 Geplaatst: 13 januari 2023 En complexe zaken heb ik daar nog nooit opgelost gezien! CEC en audio wordt standaard afgedaan met ‘fabrieksreset’ of ‘link naar Ziggo installatie’. Echte techneuten zitten daar niet bij. Beetje hetzelfde als Canal Digitaal. Alleen de Ziggo apparatuur kennen ze. Alles wat erbuiten valt is ze vreemd ‘neem contact op met de leverancier’. Nutteloos forum… Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen