Tonskidutch Geplaatst: 21 januari 2023 Geplaatst: 21 januari 2023 Op 19-1-2023 om 22:51, Miauw zei: echter komen de nieuwste Mieles niet meer uit Duitsland, maar uit China, kolder https://www.miele.pl/ komen uit Polen net als een hoop ander Witgoed Coles Corner Richard Hawley
mereltje Geplaatst: 21 januari 2023 Geplaatst: 21 januari 2023 22 uren geleden, Con zei: Regelbaar? Electronisch op de stofzuiger zal het verbruik doen afnemen, maar of je iedere keer wil bukken...? Je hebt ook stofzuigers met de bediening op het pistool o.a Nilfisk Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
satcor64 Geplaatst: 21 januari 2023 Geplaatst: 21 januari 2023 5 uren geleden, Tonskidutch zei: kolder https://www.miele.pl/ komen uit Polen net als een hoop ander Witgoed Over kolder gesproken. ze komen echt wel uit China! Misschien een bepaald model nog wel uit Duitsland. Maar het meeste niet, daarom is ook dat bocht geworden. Zo als zoveel uit China…
TangoBravo Geplaatst: 21 januari 2023 Geplaatst: 21 januari 2023 Miele zegt dit zelf: https://www.miele.com/en/com/china-dongguan-factory-2315.htm 1
Tonskidutch Geplaatst: 21 januari 2023 Geplaatst: 21 januari 2023 Bedankt voor de correctie van m'n reactie. Miele produceert dus op veel plaatsen, ik dacht abuis dat ook de stofzuiger uit polen komt. Maar wat ze schrijven kan je wel met een korrel zout nemen in china de plastiek en As with vacuum cleaners from the Bielefeld factory, all motors come from Miele in Euskirchen. Net als bij de stofzuigers uit de fabriek in Bielefeld zijn alle motoren afkomstig van Miele in Euskirchen. Coles Corner Richard Hawley
Tonskidutch Geplaatst: 21 januari 2023 Geplaatst: 21 januari 2023 je weet dat Bielefeld en Euskirchen in Duitsland ligt? Coles Corner Richard Hawley
minplus Geplaatst: 21 januari 2023 Geplaatst: 21 januari 2023 Het zou me geen seconde verbazen als de onderdelen van die motoren uit China komen, ze in Duitsland geassembleerd worden en daarna naar Polen gestuurd waar ze met de ombouw-onderdelen uit China tot een Miele stofzuiger samengevoegd worden. Zou me bijna eerder verbazen als het niet zo is. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: 21 januari 2023 Geplaatst: 21 januari 2023 mij ook maar, ze gaan er prat op Coles Corner Richard Hawley
Drs. IJzerbout Geplaatst: 21 januari 2023 Geplaatst: 21 januari 2023 (aangepast) Is die stofzuiger nou al gekocht of gaat dat nog zolang duren tot we hierover uitgezevert zijn? 21 januari 2023 aangepast door Drs. IJzerbout 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Beheerder Michel Geplaatst: 21 januari 2023 Beheerder Geplaatst: 21 januari 2023 14 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: .... of gaat dat nog zolang duren tot we hierover uitgezevert zijn? 🤩 Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
cookie monster Geplaatst: 21 januari 2023 Geplaatst: 21 januari 2023 21 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Is die stofzuiger nou al gekocht of gaat dat nog zolang duren tot we hierover uitgezevert zijn? Je kan die anders gebruiken: 🧹 🎼🎶🎵🙂 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
gerrit B Geplaatst: 21 januari 2023 Geplaatst: 21 januari 2023 Dan is een stille stofzuiger toch wel een must lijkt me 😁 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
cookie monster Geplaatst: 22 januari 2023 Geplaatst: 22 januari 2023 15 uren geleden, gerrit B zei: een stille stofzuiger 🤔 .... 😁 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Con Geplaatst: 22 januari 2023 Geplaatst: 22 januari 2023 Een stille stofzuiger staat uit... 3 Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
gerrit B Geplaatst: 26 januari 2023 Geplaatst: 26 januari 2023 mocht je lastige familieleden hebben dan is er de perfecte stofzuiger 😁 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen