Tonskidutch Geplaatst: 20 januari 2023 Geplaatst: 20 januari 2023 Hoi, via netwerk locatie toevoegen in " deze pC " krijg je natuurlijk lekker onmiddellijk toegang tot andere netwerklocaties (rechter muisknop meerdere opties weergeven) maar wat ik nu raar vind is dat de symbolen verschillend zijn en dat de een een ipadres toont en de ander alleen een naam kan ik dat aanpassen in Windows11 (ik vind niet waar of hoe) The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 21 januari 2023 Auteur Geplaatst: 21 januari 2023 Uh kan het eraan liggen dat er een ander apparaat tijdelijk de master browser was? The Crying Cowboys Aaron Rux
Moderator Oplossing wiz Geplaatst: 24 januari 2023 Moderator Oplossing Geplaatst: 24 januari 2023 neen... Zodra je een share mapt met een driveletter wordt het een drive. Die netwerk folders die je ziet zijn shares die gevonden zijn doordat je netwerk browsing hebt ingeschakeld. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Tonskidutch Geplaatst: 25 januari 2023 Auteur Geplaatst: 25 januari 2023 Aha op die manier, de driveletter doet het 'm. Die had ik voor Public nodig omdat veel tekenwerk met externe referenties gebruikt werden, dus die worden geladen in de tekening doordat de pad verwijzing klopt met de andere server. 😁 Thanks The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen