Ga naar inhoud


kan iemand mij uitlegen hoe ik een VPN verbinding installeer


bemi

Aanbevolen berichten

even ter verduidelijking ik heb net met c+ gebeld het kan wel met een satelliet ontvanger maar niet via internet.

ik heb geen sat. nlZIET heb ik ook via internet via hier kunnen regelen.

maar met een VPN zou dit wel gaan vandaar mijn vraag.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
Op 22-1-2023 om 13:29, bemi zei:

ik woon in het buitenland en wil Kanaal digitaal abonneren.

 

45 minuten geleden, bemi zei:

ik had een mail van NL-ZIET die mij  die VPN verbinding adviseerde .

Tja, dat schept verwarring, het zijn 2 totaal verschillende firma´s

 

NL-ziet kan je alleen in Nederland abonneren, tijdens het aanmelden kijkt NL ziet of je computer in Nederland staat.

Met een VPN kan je doen voorkomen alsof je in Nederland bent, dat is alleen noodzakelijk tijdens het aan melden.

 

Kijken kan je daarna zonder VPN in geheel Europa.

 

Om (het aanbod van) NLZIET te kunnen kijken in heel de EU, dien je (primair) in Nederland te wonen. Bij het starten van het NLZIET-abonnement zullen daarom de nodige controles worden gedaan. Daarnaast kun je de NLZIET-app niet op alle apparaten (groot scherm) installeren buiten Nederland. Op smartphone/tablet moet dit wel mogelijk zijn, zodat je NLZIET mee kunt nemen in heel de EU.  

 

 

Canaldigitaal kan je ook in Luxemburg abonneren en kijken, daarvoor is geen Nederlands adres noch bankrekening noch VPN nodig.

Met een moderne TV kan je Canaldigitaal ook in het buitenland op een groot scherm installeren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
16 minuten geleden, bemi zei:

ik heb net met c+ gebeld

Nog meer verwarring, C+ is of een computertaal, of een Franse TV provider.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Voor anderen die deze vraag ook hebben/hadden;

welk apparaat je aan een VPN aanmeldt met diens eigen Operating System Windows, Linux, Apple, Android etc )  is van belang bij de juiste keuze.

AtlasVPN (free/gratis) lijkt wel echt de beste keuze. (AtlasVPN is opgekocht door NordVPN maar bestaat nog als eigen VPNmanager)

Runnin' With The Devil

Van Halen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...