Mojo Geplaatst: 25 januari 2023 Geplaatst: 25 januari 2023 Ik ben op zoek naar of iemand die dat wil doen voor mij een VHS recorder en een verloopkabel naar HDMI om oude VHS banden te digitaliseren. Liefst in de omgeving van Nijmegen You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
minplus Geplaatst: 25 januari 2023 Geplaatst: 25 januari 2023 (aangepast) Staan ze in Nijmegen niet meer voor een tientje in de kringloop? Of gaat het om het werk? 25 januari 2023 aangepast door minplus 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Mojo Geplaatst: 25 januari 2023 Auteur Geplaatst: 25 januari 2023 (aangepast) 12 minuten geleden, minplus zei: Staan ze in Nijmegen niet meer voor een tientje in de kringloop? Of gaat het om het werk? Dat zal vast maar ik moet een werkende hebben. Wel een goed idee (ben nu even offline :-)). Het werk is het probleem niet. Alleen de apparatuur dat ik vorig jaar heb weggegooid inclusief de DVD's die ik gemaakt had ivm verhuizing. Gelukkig heb ik de VHS banden nog. 25 januari 2023 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
JoeC Geplaatst: 25 januari 2023 Geplaatst: 25 januari 2023 @MojoKleine tip na door schade en schande geleerd te hebben: DVD's hebben een levensduur, zeker de zelfgemaakte. Gezien de grote van HD's wil ik je adviseren om een extra kopie op harde schijf of ander eenvoudig kopieerbaar medium te bewaren. 1 2
minplus Geplaatst: 25 januari 2023 Geplaatst: 25 januari 2023 Heb m'n zusje voor dat tientje een oerdegelijke SuperVHS bezorgd toen de hare de geest gaf. M'n oude CD- en DVD-kopietjes op degelijke spullen doen het trouwens nog prima. Een paar Kruidvat-gevallen kon ik wegmikken. Maar extra kopieën zijn nooit weg. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Mojo Geplaatst: 25 januari 2023 Auteur Geplaatst: 25 januari 2023 1 uur terug, minplus zei: Staan ze in Nijmegen niet meer voor een tientje in de kringloop? Of gaat het om het werk? Zeer goede tip. Heb er inderdaad 1 voor een tientje (nou ja 9,99) Converter scart <--> HDMI ook gescoord. Mag gesloten worden. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
minplus Geplaatst: 25 januari 2023 Geplaatst: 25 januari 2023 😎😁 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen