Moderator ceesv Geplaatst: 21 februari 2023 Moderator Geplaatst: 21 februari 2023 any change of setting of DIP levers will be applied only after reset (disconnecting and reconnecting of the OUT cable Dus de spanning van de switch, hetgeen je ook bereikt door je ontvanger spanningsloos te maken. Je configuratie van je ontvanger zal op dit moment op committed/uncommitted geconfigureerd zijn. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
edbe Geplaatst: 21 februari 2023 Auteur Geplaatst: 21 februari 2023 35 minuten geleden, ceesv zei: any change of setting of DIP levers will be applied only after reset (disconnecting and reconnecting of the OUT cable Dus de spanning van de switch, hetgeen je ook bereikt door je ontvanger spanningsloos te maken. Je configuratie van je ontvanger zal op dit moment op committed/uncommitted geconfigureerd zijn. zal het eens proberen.... 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
mebo870 Geplaatst: 21 februari 2023 Geplaatst: 21 februari 2023 Daar kan men zich toch niet in vergissen, switch 1 naar beneden, richting ON En edbe, zitten je lnb's wel op de juiste ingang? The key to happiness. Stay away from idiots
Mimisiku Geplaatst: 22 februari 2023 Geplaatst: 22 februari 2023 EMP staat erom bekend erg cryptisch te zijn qua DIP switch. Wellicht moet het precies geïnverteerd gelezen worden. Dus zwart is ON en Wit is OFF… Zou dat eens proberen…. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Moderator ceesv Geplaatst: 22 februari 2023 Moderator Geplaatst: 22 februari 2023 Dat is de conventie die ik aangehouden heb bij mijn EMP switch. Probleem van Ed zal zijn dat zijn vorige switch geconfigureerd was als committed/uncommitted. Zijn huidige switch is met dipswitch 1 ingeschakeld als uncommitted switch. Ik heb een schermafdruk geplaatst van mijn Diseqc instellingen voor uncommitted. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Dreeke Geplaatst: 22 februari 2023 Geplaatst: 22 februari 2023 Zo werkt bij mij Diseqc 1.1 Groet, André
edbe Geplaatst: 25 februari 2023 Auteur Geplaatst: 25 februari 2023 zodra het weer wat toelaat , ga ik even checken. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
edbe Geplaatst: 26 februari 2023 Auteur Geplaatst: 26 februari 2023 (aangepast) net even gekeken en getest, geen beeld, ook box opnieuw opgestart. 26 februari 2023 aangepast door edbe 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
edbe Geplaatst: 9 maart 2023 Auteur Geplaatst: 9 maart 2023 ivm drukke werk en slechte weer geen tijd meer voor gehad. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen