Ga naar inhoud

problemen met de satlist

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een humax 5400Z. Gisteren heb ik daar (na de nodige problemen) nieuwe software en een uitgebreidde zenderlijst in gezet. Vandaag heb ik mijn funcard laten aanpassen. Naar nu blijkt zijn alleen de zenders die ik tot gisteren had te zien. Bij bijvoorbeeld Premiere of the Studio wordt aangegeven dat het om een gecodeerde uitzending gaat. De ontvangststatus is prima ik krijg alleen geen beeld. Het ligt niet aan de funcard. Deze is in orde. Heb ik misschien verkeerde software geladen? Kan ik dit herstellen? Kan ik een oude zendlijst verwijderen en er een nieuwe overheen zetten? Waar vind ik een zendlijst die wel in orde is? Help me a.u.b.?

Geplaatst:

Geef wat meer gegevens over je Humax (vooral over de loaderversie)

Geplaatst:

@pelagia

Welke software versie heb je er in gezet

welke settingslijst enz enz

Om je te kunnen helpen moet je duidelijk zijn met wat je precies hebt gedaan

En de volgende keer kun je mischien deze vraag beter in het humax forum zetten

heb je meer kans op reacties.

Groetjes Alv

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Geplaatst:

Hallo,

allereerst hartelijk dank voor je hulp. Ik heb de humax irci 5400z ongeveer twee maanden geleden gekocht. Hij werkte indertijd prima. Er zaten ongeveer 300 zenders op. Daar ik regelmatig in Frankrijk zit wilde ik daar ook de Franse (en eigenlijk ook de premiere) zenders bij. Na wat gezoek op het net kwam ik terecht bij software met naam HIC 10500-06.hdf. Deze heb ik met behulp van een nulmodemkabel in de humax geladen. Via tts.woerden ben ik aan een satlist gekomen. Het resultaat was dat ik nu meer dan 2000 zenders in de humax heb staan. Ze werken vrijwel allemaal niet. Canalplus rood en blauw gaan prima. De meeste andere zenders komen er niet uit. Vreemd is dat de zenders die het al deden voor het downloaden nu ook nog werken, de nieuwe doen het geen van allen. Ook zenders die ik al voor het laden had en het toen wel deden (met een opgeladen funcard) doen het nu niet meer. Ik hoop dat je een oplossing weet.

Alvast bedankt

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen