Germarg Geplaatst: 25 februari 2023 Geplaatst: 25 februari 2023 Goedemorgen, ik ben in het bezit van de zgemma en gebruik nu een ethernet kabel maar wil graag overgaan op wifi. Ik zie wel mijn wifi in de lijst maar als ik hem aanklik krijg nergens te zien waar ik mijn WW moet invoeren. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg?
window Geplaatst: 25 februari 2023 Geplaatst: 25 februari 2023 (aangepast) Goedendag, ik heb juist nieuwe internet-radio aangesloten op internet met wifi. Simpelste mogelijkheid is, op router WPS knop indrukken, als set up daarvoor vraagt, dan gaat dat automatisch….! Je router moet dan wel die mogelijkheid / dat knopje hebben . Effe vooraf kijken, waar dat knopje zit.Succes. 25 februari 2023 aangepast door window Sgrijvvout…
Tonskidutch Geplaatst: 25 februari 2023 Geplaatst: 25 februari 2023 2 uren geleden, Germarg zei: waar ik mijn WW moet invoeren. The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 25 februari 2023 Geplaatst: 25 februari 2023 encryption key is je wifi paswoord The Crying Cowboys Aaron Rux
Germarg Geplaatst: 25 februari 2023 Auteur Geplaatst: 25 februari 2023 Ok bedankt ik ga het proberen.
Germarg Geplaatst: 25 februari 2023 Auteur Geplaatst: 25 februari 2023 Met de wps geen resultaat en encryption key kom ik nergens tegen. Hij vind wel mijn wifi maar ik kan nergens een ww invoer.
Moderator ceesv Geplaatst: 25 februari 2023 Moderator Geplaatst: 25 februari 2023 Heb je het filmpje gezien met uitleg? Bij welke stap gaat jet fout? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Windhoos Geplaatst: 25 februari 2023 Geplaatst: 25 februari 2023 je moet er voor zorgen dat je encryption wel op wpa2 staat oid, pas daarna krijg je een paswoord invoer te zien Hobbyist, and developer.
Germarg Geplaatst: 25 februari 2023 Auteur Geplaatst: 25 februari 2023 Ik ga naar netwerk daarna wifi zoeken dan krijg mijn wifi te zien die klik ik aan en dan houd het op.
Moderator ceesv Geplaatst: 25 februari 2023 Moderator Geplaatst: 25 februari 2023 Tja, erg duidelijk is het niet. Je klikt het aan? Staan er mer wifi bronnen in de lijst? hoe klik je wat aan? Druk je wel op de ok toets? Dan houd het op? wie is Dan? wat houdt hij op? Vraagje, waar heb je de originele WiFi dongel op aangesloten? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 25 februari 2023 Moderator Geplaatst: 25 februari 2023 10 uren geleden, Germarg zei: gebruik nu een ethernet kabel maar wil graag overgaan op wifi. Een eternetkabel verdient altijd de voorkeur. Gebruik alleen Wifi wanneer het echt niet anders kan. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
window Geplaatst: 25 februari 2023 Geplaatst: 25 februari 2023 Is die niet bij de box mee geleverd...? In klein hoekje ingepakt...? Want die blijk je wel nodig te hebben..!
Moderator ceesv Geplaatst: 25 februari 2023 Moderator Geplaatst: 25 februari 2023 zgemma h9.2h lijkt WiFi aan boord te hebben, je hebt dan geen dongel nodig. Dat filmpje lijkt voor een andere ontvanger te zijn. Een gebruiksaanwijzing kan ik niet vinden, met de summiere informatie "dan houd het op" die je geeft kom ik niet verder. Heb je wel de 2 WiFi antennes aangesloten op je ontvanger? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Germarg Geplaatst: 25 februari 2023 Auteur Geplaatst: 25 februari 2023 Ja de twee antennes zitten erbij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen