theparasol Geplaatst: 9 juni 2023 Geplaatst: 9 juni 2023 @Naxos bedankt voor delen van de oplossing. Mooi om te horen dat er nog fabrikanten zijn die support verlenen op hun producten! 1
mistermixer Geplaatst: 25 september 2023 Geplaatst: 25 september 2023 Hey allen, Ik heb precies hetzelfde buffering probleem met een LENCO dir-250bk radio. Bij vele stations valt het signaal weg bij het starten van een jingle of reclame, tijdsein. Als deze voorbij zijn komt de verbinding terug. Zowel met bekabelde als wifi aansluiting. Kan ik concluderen dat een software update de enige oplossing is ? Dan kan ik een poging wagen bij de fabrikant MVG Frank
naxos Geplaatst: 26 september 2023 Auteur Geplaatst: 26 september 2023 Bij mij was het wel niet zo "heftig" als op jouw radio, maar dat bufferen had ik dus ook bij bijna elke 5 a 10 minuten zie vorige posts. Momenteel speelt de radio perfect, zelfs aangesloten aan een broadband wifi modem met matige ontvangst soms. De fabrikant heeft inderdaad een update gedaan aan de software. Kan jij dat niet manueel proberen eerst ? Er is een knop settings>software>update bij mijn radio.En jouw display lijkt heel hard op het mijne.
mistermixer Geplaatst: 26 september 2023 Geplaatst: 26 september 2023 (aangepast) Aangezien het een ander merk, fabrikant is geldt jou update niet voor deze radio. Geen nieuwe 'software update ' available in settings menu. Heb een verzoek ingediend bij Lenco, Commaxx group maar of er ooit een antwoord komt ? 26 september 2023 aangepast door mistermixer
mistermixer Geplaatst: 27 september 2023 Geplaatst: 27 september 2023 Heb bericht gehad van Lenco COMMAXX Beste , Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen! helaas zit er geen bepaalde update in die we kunnen geven voor de radio.. Excuses voor het ongemak!
naxos Geplaatst: 28 september 2023 Auteur Geplaatst: 28 september 2023 DAt is balen natuurlijk. Heb je de radio reeds ergens anders uitgeprobeerd, ttz met een andere internet verbinding ? En was dit steeds zo of plotseling gekomen ?
mistermixer Geplaatst: 28 september 2023 Geplaatst: 28 september 2023 yep op een andere locatie getest met dezelfde problemen. Is altijd al zo geweest. Gelukkig zijn er ook wel stations te beluisteren die geen problemen geven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen