Tonskidutch Geplaatst: 21 maart 2023 Geplaatst: 21 maart 2023 laat onverlet dat het een absoluut waardeloos thema is om je over te ergeren als het er 2~3 seconden op staat Coles Corner Richard Hawley
DIGIWIEW Geplaatst: 21 maart 2023 Auteur Geplaatst: 21 maart 2023 hoi mag dan waardeloos zijn en ergeren doen we ons niet zeker niet voor drie seconden maar maar handig als je de software heb en weet hoe het aan te passen met dank voor alle uitleg gr Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
bellejt Geplaatst: 21 maart 2023 Geplaatst: 21 maart 2023 zet er gewoon een fabrieks image op en dan opnieuw flashen met het door jou gewenste image en alles zou oke moeten zijn. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
minplus Geplaatst: 21 maart 2023 Geplaatst: 21 maart 2023 5 uren geleden, Old Satterhand zei: Misschien nu niet meer maar een aantal jaren geleden in ieder geval wel. Na het terug installeren van OpenPli bleef de box starten met het VTI logo. Ik heb er toen hier ook melding van gemaakt maar ik herinner me een nogal lompe reactie. Zoeken in dit forum is voor mij een pita, zoek het zelf maar terug. Hier ook en nog steeds. Ergerlijk dat VTI rotzooi achterlaat na het verwijderen en teruggaan naar Pli. Maar goed, het is vast wel te verwijderen maar me de moeite niet waard. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Old Satterhand Geplaatst: 22 maart 2023 Geplaatst: 22 maart 2023 Kan het zijn dat de VTI installatie files door een verstokte fan worden gepatched? Ik kan mij in ieder geval niet herinneren waar ik die vandaan had. Misschien wel van hier? VTI fans zijn overgevoelig voor kritiek. Ze reageren als door een wesp gestoken op elke vorm van kritiek op hun favoriete OS.
Tonskidutch Geplaatst: 22 maart 2023 Geplaatst: 22 maart 2023 Nou dat zie je verkeerd denk ik. a het image krijg je alleen als je VTI forumlid bent en dat image is sowieso te groot om het hier als download aan derden te presenteren, dus niet van hier! b de persoonlijke smaak inzake alle bekende betere images is PERSOONLIJK en dat schreef ik al honderden malen aan mensen die er vragen over stellen! Iedereen mag zijn voorkeur hebben en ook uiten. c ik heb na meerdere images recent te hebben geprobeerd nog steeds het originele fabriekslogo in de splashscreen op display en TV. dat waren VTI, VIX, OpenATV, OpenPli, Blackhole dus je moet mensen niet een gevoeligheid inzake kritiek op de rug binden je hebt gewoonweg niet genoeg geëxperimenteerd als je dit soort onjuistheden blijft roepen Coles Corner Richard Hawley
Mimisiku Geplaatst: 22 maart 2023 Geplaatst: 22 maart 2023 Het niet kunnen hebben van kritiek berust meer bij de devs en moderatoren van desbetreffende images. OpenPli heeft daar net zoveel last van. Hún image is hún heilige koe! De gebruiker interesseert dit minder. Die willen gewoon dat het image doet wat zij willen (en liefst meer). Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen