Tonskidutch Geplaatst: 27 februari 2023 Geplaatst: 27 februari 2023 Voor VTI is er een nieuwe Youtube Plugin https://vuplus-support.org/wbb4/index.php?thread/149009-neu-youtube-plugin/&postID=2200456#post2200456 werkt verschrikkelijk goed 😁 je kan je eigen api key toevoegen Coles Corner Richard Hawley
Giant2000 Geplaatst: 27 februari 2023 Geplaatst: 27 februari 2023 Op een of andere manier is de youtube knop verschenen en de applicatie knop verdwenen in mijn menu. Ook mis ik ineens de optie om binnen een timer een ander opnamepad te kiezen. Is dit het gevolg van deze nieuwe plugin? Life is bitter.
Tonskidutch Geplaatst: 28 februari 2023 Auteur Geplaatst: 28 februari 2023 Nee, is hier niet het geval. gebruik je da Atile HD of de 1080HD skin? Coles Corner Richard Hawley
Giant2000 Geplaatst: 28 februari 2023 Geplaatst: 28 februari 2023 Probleem is opgelost, ik had per abuis de instellingen-diversen in de webif op Eenvoudig gezet. Staat nu weer op expert en heb alles weer terug. 1 Life is bitter.
Tonskidutch Geplaatst: 28 februari 2023 Auteur Geplaatst: 28 februari 2023 Aha, kan gebeuren. 🤭 1 Coles Corner Richard Hawley
Tonskidutch Geplaatst: 26 maart 2023 Auteur Geplaatst: 26 maart 2023 er staat een recente versie (die geupdate is) op een van de laatste berichten uit de link die ik bericht 1 gaf Coles Corner Richard Hawley
SIMBAke Geplaatst: 16 augustus 2023 Geplaatst: 16 augustus 2023 Op mijn VU + niet meer sinds gisteren met openpli, buffert niet meer VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Tonskidutch Geplaatst: 17 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2023 hebbie 'n nightly update gehad? Coles Corner Richard Hawley
SIMBAke Geplaatst: 17 augustus 2023 Geplaatst: 17 augustus 2023 2 uren geleden, Tonskidutch zei: hebbie 'n nightly update gehad? Ja, idd VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Tonskidutch Geplaatst: 19 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2023 Je reageert zelf niet meer, dus heb je wellicht een backup teruggezet van voor de nightly build. Coles Corner Richard Hawley
SIMBAke Geplaatst: 23 augustus 2023 Geplaatst: 23 augustus 2023 ja geprobeerd , maar youtube werkt nog steeds niet ook openatv en openbh geprobeerd , aar bij beide ook niet bij oude en nieuwe images ook oude opnames van youtube spelen niet meer dit alles tot over een week ong , niet meer aangezien de opnames niet meer werken , zit het ergens in de decodering ofzoiets ? maar ik moet een nieuw topic maken wss ? VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
SIMBAke Geplaatst: 24 augustus 2023 Geplaatst: 24 augustus 2023 is die .ipk ook bruikbaar in andere images ? of is die speciaal voor VTi ? VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Tonskidutch Geplaatst: 24 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2023 der staat een nieuwe in de github of als download op VTI forum als je lid bent Coles Corner Richard Hawley
SIMBAke Geplaatst: 24 augustus 2023 Geplaatst: 24 augustus 2023 beide geen lid van ik heb mij dus geregistreerd en gedownload van het forum maar als ik het wil installeren , komt er 0 paketten geinstalleerd en 0 verwijderd op en ja ik heb eerste de oude youtube extensie verwijderd moet die file in de root gezet worden gelijk een image ? of is niet bruikbaar in een ander image , openbh staat er nu op VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
SIMBAke Geplaatst: 24 augustus 2023 Geplaatst: 24 augustus 2023 het werkt nu , met openpli nog een klein vraagje ; op muziek waar copyright opstaat , word kapot gemaakt door youtube , door kleine plopjes toe te voegen ? toen ik het eerst hoorde dacht ik dat er iets scheelde aan de ontvanger of versterker maar dat blijkt niet zo te zijn VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen