Moderator ceesv Geplaatst: 30 september Moderator Delen Geplaatst: 30 september Ik vrees, gezien de historie, dat een oplossing slechts tijdelijk zal zijn. Youtube wil tenslotte dat je of hun reclame accepteert of een betaald abonnement neemt. Een satelliet ontvanger is niet de ideale mediaplayer. Daarvoor gebruik ik een Nvidia Shield. En ik heb ook een Intel NUC aan mijn tv hangen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SIMBAke Geplaatst: 30 september Delen Geplaatst: 30 september ja , soortgelijke antwoorden heb ik hier al dikwijls gehad hier ik heb nl zoiets zoals jij zegt , nl een apple tv maar toch geef ik de voorkeur aan mijn VU , raar he ben 1 van die weinigen denk ik ceesv , als het je stoort , verwijder het dan hier VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 1 oktober Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober Vooralsnog zijn er op de reeds bekende github alleen vragen geplaatst en geen activiteit van de ontwikkelaar sinds 20 augustus. Dus het zal moeten blijken of men er qua prioriteiten stellen nog actief mee bezig is. Ook op andere fora is geen kennis en/of status te vinden over de ontwikkelaar. Another One Bites The Dust Queen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SIMBAke Geplaatst: 7 oktober Delen Geplaatst: 7 oktober taapat is terug blijkbaar , hij heeft de 1229 gepost VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 11 oktober Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober stabiel is anders... Another One Bites The Dust Queen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen