Oplossing Tonskidutch Geplaatst: 16 september 2023 Auteur Oplossing Geplaatst: 16 september 2023 Unzippen en naar de hdd kopieren dan manueel ipk installeren, oude versie eerst verwijderen. Werkt perfect op één STB, net als de mediathek menu knop om te downloaden van de youtube film enigma2-plugin-extensions-youtube_h1-git1172-e500579-r0.0.zip La Solitudine Laura Pausini
SIMBAke Geplaatst: 20 november 2023 Geplaatst: 20 november 2023 werkt bij mij alleen nog op openvti , op andere images zoals openpli , openbh , steeds crashes VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Tonskidutch Geplaatst: 21 november 2023 Auteur Geplaatst: 21 november 2023 Nogal wiedus, daar die voor VTI is... voor andere images naar OpenATV forum gaan voor desbetreffende IPK La Solitudine Laura Pausini
SIMBAke Geplaatst: 29 november 2023 Geplaatst: 29 november 2023 nee , je begrijpt het verkeerd , ik bedoelde alleen werkend op VTI , heeft niets te maken met deze versie maar maakt niet meer uit , inmiddels weer werkend op openPLi wel nog af en toe storingen op hoge frequenties , nog iemand last van ? aansluiten op andere DAC ? VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Tonskidutch Geplaatst: 29 november 2023 Auteur Geplaatst: 29 november 2023 2 minuten geleden, SIMBAke zei: nee , je begrijpt het verkeerd na je bericht begrijp ik er inderdaad helemaal niets meer van. gaat het over de plugin of over iets anders? La Solitudine Laura Pausini
SIMBAke Geplaatst: 30 november 2023 Geplaatst: 30 november 2023 ja idd over de plugin , ben altijd afhankelijk van de feeds , kan die niet installeren via usb , maar dat is nog een ander verhaal kortom het werkt nu , maar heb vervorming in het geluid , overstuurd op hoge frequenties's inwendige DAC verouderd ? ga ik via een uitwendige dan is het iets beter , maar die mss ook al verouderd VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
SIMBAke Geplaatst: 12 februari Geplaatst: 12 februari Op 16-9-2023 om 09:58, Tonskidutch zei: Unzippen en naar de hdd kopieren dan manueel ipk installeren, oude versie eerst verwijderen. Werkt perfect op één STB, net als de mediathek menu knop om te downloaden van de youtube film enigma2-plugin-extensions-youtube_h1-git1172-e500579-r0.0.zip 171.14 kB · 36 downloads met mijn '' nieuwe '' ultimo 4k geen probleem meer , mag dicht dus VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
SIMBAke Geplaatst: 10 maart Geplaatst: 10 maart weer geen youtube meer op de vu+ fout bij extraheren van de url komt er op het scherm bad request , telkens , nogmaals drukken hielp nog wel tot over een paar dagen , nu niet meer , nu mag je tien keer drukken en dan nog niets bij 3 verschillende images geprobeerd, telkens hetzelfde ook al opnieuw geinstaleerd , geflashed noem maar op VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Tonskidutch Geplaatst: 11 maart Auteur Geplaatst: 11 maart (aangepast) taapaat heft het weer snel gefixt https://github.com/Taapat/enigma2-plugin-youtube/releases die in de github zijn voor python3 onthoudt de link want youtube sleuteld natuurlijk constant aan hun product en dat moet weer aangepast worden in de plugin voor de VTI images met py2 moet je deze instaleren. enigma2-plugin-extensions-youtube-plus-minitv_py2-git1178-7de75f4-r0.0_all.zip uitpakken en naar /tmp opkg install --force-overwrite /tmp/*.ipk && reboot 11 maart aangepast door Tonskidutch rood + groen La Solitudine Laura Pausini
SIMBAke Geplaatst: 11 maart Geplaatst: 11 maart welke voor openpli ? VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Tonskidutch Geplaatst: 11 maart Auteur Geplaatst: 11 maart die tweede uit de github, maar die moesten ze zelf ook in hen feed hebben toch? La Solitudine Laura Pausini
SIMBAke Geplaatst: 11 maart Geplaatst: 11 maart de feeds worden niet zo vlug geupdate denk ik , of wel ? VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Tonskidutch Geplaatst: 11 maart Auteur Geplaatst: 11 maart nee zie ik ook net, ik heb OpenPli forum een hint gegeven La Solitudine Laura Pausini
SIMBAke Geplaatst: 11 maart Geplaatst: 11 maart ik heb het vanaf usb stick geinstalleerd , werkt terug goed nu op openpli voorlopig wss , tot ze weer iets veranderen een kat en muis spelletje 1 VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen