SIMBAke Geplaatst: 16 maart Geplaatst: 16 maart Op 11-3-2024 om 11:30, Tonskidutch zei: nee zie ik ook net, ik heb OpenPli forum een hint gegeven 1144 staat nog in hun feed , gisteren nog gekeken we zitten nu aan 1182 maar ja , weinig mensen zijn ermee bezig denk ik , zie ik ook aan de topic hier VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
SIMBAke Geplaatst: 29 maart Geplaatst: 29 maart het is weer terug gedaan , ze blijven bezig ginder VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Tonskidutch Geplaatst: 30 maart Auteur Geplaatst: 30 maart de nieuwe is er al op de github py3 voor Openpli Coles Corner Richard Hawley
Tonskidutch Geplaatst: 30 maart Auteur Geplaatst: 30 maart Voor VTI hebben we de Py2 hiero enigma2-plugin-extensions-youtube_h1-git1184-feca338-r0.0.zip Coles Corner Richard Hawley
Tonskidutch Geplaatst: 31 maart Auteur Geplaatst: 31 maart voor je youtube kanaal + AVReceiver vol open draaien Coles Corner Richard Hawley
SIMBAke Geplaatst: 31 maart Geplaatst: 31 maart laatste nieuwe versie er opgezet , maar 3/4 van de video's werk niet probleem bij het extraheren van de video , en daarna een code komt er op het scherm veranderd het nu zo snel dat et nietmeer bij te houden is ? VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Tonskidutch Geplaatst: 31 maart Auteur Geplaatst: 31 maart (aangepast) Wanwizard zou hem in de laatste build opnemen maar er zijn kleine problemen... op VTI werkt het 31 maart aangepast door Tonskidutch Coles Corner Richard Hawley
SIMBAke Geplaatst: 2 april Geplaatst: 2 april op openpli met de laatste nightly build staat er 1182 in , een oude versie dus VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Tonskidutch Geplaatst: 3 april Auteur Geplaatst: 3 april Je mag het ook zelf eens aankaarten op OpenPli! Of heb je daar een BAN 😁 geintje Coles Corner Richard Hawley
SIMBAke Geplaatst: 3 april Geplaatst: 3 april 3 minuten geleden, Tonskidutch zei: Je mag het ook zelf eens aankaarten op OpenPli! Of heb je daar een BAN 😁 geintje nog niet geregistreerd op hun site Op 31-3-2024 om 10:49, Tonskidutch zei: Wanwizard zou hem in de laatste build opnemen maar er zijn kleine problemen... op VTI werkt het ja , klopt op VTI werkt het goed , bij sommige video's wel geen geluid , maar is maar klein percentage VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
SIMBAke Geplaatst: 7 april Geplaatst: 7 april wow , in de openpli nightly builds staat de laatste nieuwe versie (1192 ) VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Tonskidutch Geplaatst: 8 april Auteur Geplaatst: 8 april Yep dat is me bekend dus je gaat weer een tijdje kunnen lol hebben aan Youtube Coles Corner Richard Hawley
SIMBAke Geplaatst: 27 april Geplaatst: 27 april begint weer op zijn einde te geraken bij deze versie denk ik beeld en geluid niet synchroon bij vele video's , enorm verschil bij vele ! je hebt wel al geluid , maar nog geen beeld , daarop moet je nog even wachten VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
SIMBAke Geplaatst: 29 april Geplaatst: 29 april niemand anders dit probleem ? VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
SIMBAke Geplaatst: 29 april Geplaatst: 29 april of ligt dat aan mijn VU+ , of internetsnelheid ? VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen