cookie monster Geplaatst: 10 maart 2023 Geplaatst: 10 maart 2023 Dit is gewoonweg geniaal: 🙂👌🎼🎶🎵 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
jan72 Geplaatst: 10 maart 2023 Geplaatst: 10 maart 2023 Tangerine dream... Daar ben ik nog jaren fan va geweest. hebben ook filmmuziek gemaakt: net als Claus Schulze trouwens
mereltje Geplaatst: 10 maart 2023 Geplaatst: 10 maart 2023 (aangepast) 10 maart 2023 aangepast door mereltje Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Con Geplaatst: 10 maart 2023 Geplaatst: 10 maart 2023 1 uur terug, jan72 zei: Tangerine dream... Daar ben ik nog jaren fan va geweest. hebben ook filmmuziek gemaakt: net als Claus Schulze trouwens Ben er nog steeds fan van (althans de oude Tangerine Dream) Met Schulze ben ik bijna opgegroeid... en nog steeds groot liefhebber van. Jammer dat hij er niet meer is. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Alventali Geplaatst: 10 maart 2023 Geplaatst: 10 maart 2023 Voor mij de beste versie van Heaven and hell. Dio in de vredenburg utrecht Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Con Geplaatst: 15 april 2023 Geplaatst: 15 april 2023 (aangepast) Toch nog eens kijken of ik dit topic nieuw leven kan inblazen. Los van het feit dat Lang Lang een virtuoos is zie je ook veel emoties van het publiek (wat voor mij een toegevoegde waarde geeft) met als bijvangst grote vooraanstaanden. 15 april 2023 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
mereltje Geplaatst: 15 april 2023 Geplaatst: 15 april 2023 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Noordzee Geplaatst: 15 april 2023 Geplaatst: 15 april 2023 (aangepast) Deze maand is Dance Craze opnieuw uitgebracht. Live concert van The Specials, Bad Manners, The Bodysnatchers, The Beat, Madness en The Selecter. De muziek is beter dan de film, maar hier kun je kijken en luisteren: https://www.youtube.com/watch?v=CVexewVb2B4 15 april 2023 aangepast door Noordzee Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
minplus Geplaatst: 15 april 2023 Geplaatst: 15 april 2023 3 uren geleden, Con zei: Toch nog eens kijken of ik dit topic nieuw leven kan inblazen. Los van het feit dat Lang Lang een virtuoos is zie je ook veel emoties van het publiek (wat voor mij een toegevoegde waarde geeft) met als bijvangst grote vooraanstaanden. Idd virtuoos, maar ik mis subtiliteit. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Con Geplaatst: 15 april 2023 Geplaatst: 15 april 2023 (aangepast) 40 minuten geleden, minplus zei: Idd virtuoos, maar ik mis subtiliteit. Mee eens maar hij verveelde niemand als je naar alle gezichten kijkt. Lang Lang maakt piano hiermee populair en niet "boring". Je mag en moet het dan ook niet vergelijken met de "klassieke" piano/muziek. 15 april 2023 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: 16 april 2023 Geplaatst: 16 april 2023 Een van m'n eerste Cd's was Keith Jarret. Daar kan ik nog steeds van genieten. En via hem kwam ik bij een hele hoop andere Fusion Jazz musici zoals Pat Metheney Nothing Compares 2U Jimmy Scott
moonchild Geplaatst: 26 april 2023 Auteur Geplaatst: 26 april 2023 De rockstar met een Nobel, op zoveel verschillende niveaus van belang, Bob Dylan met Hurricane VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Penthe Geplaatst: 26 april 2023 Geplaatst: 26 april 2023 https://www.telegraaf.nl/entertainment/1131601554/spargo-zangeres-lilian-day-jackson-63-overleden Ter nagedachtenis, RIP Lilian.
cookie monster Geplaatst: 26 april 2023 Geplaatst: 26 april 2023 1 uur terug, Penthe zei: Ter nagedachtenis, RIP Lilian. RIP Lilian You & Me zal voor vele van ons eeuwig in het geheugen blijven klinken !! Ik herinner mij die periode nog heel goed !! Ook goede herinneringen aan Toppop !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Zilverster Geplaatst: 28 april 2023 Geplaatst: 28 april 2023 @moonchild, Je krijgt van mij 100 punten 👌 😊 👍 🤘 ......... Een paar jaren terug ( volgens mij het jaar van 2015 ) had ik het idee dit via Sat4all te doen. Helaas vond @Michel dit niet thuis op Sat4all wat ik ook kan begrijpen. Eens kijken wat deze stap oplevert 🙂. Bedankt ! @Con, Quote Eindelijk weer eens een leuk onderwerp waar eigenlijk iedereen zijn ei kwijt kan. Mooi onderwerp he !!! Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen