Sprietje Geplaatst: 31 maart Geplaatst: 31 maart Het mooiste paaslied Eieren zijn onlosmakelijk verbonden met Pasen. Dus de kip hoort bij Pasen. Die legt immers de eieren. Maar wat doet die haas dan met Pasen? Daar heb ik eens over na zitten denken. Een kip kan wel eieren leggen maar ze moeilijk transporteren. Hij kan ze met zijn snavel wel een beetje omrollen maar daar blijft het dan bij. Om er voor te zorgen dat de eieren van de eierboer bij de supermarkt terecht komen, hebben we de paashaas nodig. Die verstop de eieren ook zodat de kinderen ze kunnen zoeken. Maar ja, een haas die zegt zo weinig. Daar kun je dus geen mooi lied van maken. Dan blijft de kip over. Hier het mooiste paaslied ooit gehoord: https://www.youtube.com/watch?v=F1gOnxfhKfE
Rudi °° Geplaatst: 2 april Geplaatst: 2 april Ustym 4K Pro / TM-5402 HD M3 CI / Openbox S3 CI II / DVBSky S950 PCI /DVB Dream / EBSpro / Cahors SMC100 & Kathrein KEA 1000/G / / Inverto Pro Single 40mm PLL LNB + Opticum 4K lnb. .
D.Quijote Geplaatst: 2 april Geplaatst: 2 april Even wakker worden. M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Tonskidutch Geplaatst: 11 april Geplaatst: 11 april (aangepast) The best AC-DC video ever... 1,5 Miljard hits on spotify en een zwak aftreksel 11 april aangepast door Tonskidutch tweede link Coles Corner Richard Hawley
D.Quijote Geplaatst: 11 april Geplaatst: 11 april Deze dan weer veel beter. 1 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Tonskidutch Geplaatst: 11 april Geplaatst: 11 april (aangepast) Ja die is echt vet dat is een goede interpretatie, had ik nog nooit gehoord, top 11 april aangepast door Tonskidutch blauw Coles Corner Richard Hawley
Mojo Geplaatst: 11 april Geplaatst: 11 april (aangepast) 7 uren geleden, D.Quijote zei: Deze dan weer veel beter. Of deze 11 april aangepast door Mojo 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mojo Geplaatst: 11 april Geplaatst: 11 april (aangepast) Ter ere van Max Werner die gisteren overleden is: 11 april aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
jptd Geplaatst: 13 april Geplaatst: 13 april Barry Gibb kan (kon?) hoog maar Henry Gross kon d,r ook wat van met Shannon
Sprietje Geplaatst: 13 april Geplaatst: 13 april Tja, en dan is er ook nog Louis Davids uit de oude doos:
Penthe Geplaatst: 13 april Geplaatst: 13 april Tja kwestie van smaak wordt er niet warm of koud van, die van Max Werner kan ik wel trekken. Maar met Nederlandse muziek moet men echt niet bij mij zijn. Heel die Top 40 elke week heb ik nooit wat gevonden. Maar onderstaande vind ik weer geweldig en heb er ook goede herinneringen aan.
jptd Geplaatst: 13 april Geplaatst: 13 april Voor een ieder die het leven lief heeft deze nacht en de komende onrustige tijden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen