Penthe Geplaatst: 13 april Geplaatst: 13 april Voor dat geef ik liever deze boodschap, geloof in jezelf.
jptd Geplaatst: 13 april Geplaatst: 13 april 2 minuten geleden, Penthe zei: Voor dat geef ik liever deze boodschap, geloof in jezelf. ik geloof in het goede van de mensheid ik wordt alleen telkens teleurgesteldt
Penthe Geplaatst: 13 april Geplaatst: 13 april Zojuist, jptd zei: ik geloof in het goede van de mensheid ik wordt alleen telkens teleurgesteldt Je bent niet de enige. 1
Penthe Geplaatst: 24 april Geplaatst: 24 april Voor de lach onder de video mee eens deze video geeft mij ook een glimlach, gewoon om het feit dat er eens plezier gemaakt wordt!
Tonskidutch Geplaatst: 24 april Geplaatst: 24 april Dat is mijn lach en zulke acties maken mensen op straat ook aan het lachen en dus vrolijk voor de rest van de dag. We hebben als groep in 1998 dat ook eens in Stuttgart gedaan op het centraal station een heel enthousiaste menigte toeschouwers en gelukkige mensen. 1 Coles Corner Richard Hawley
Penthe Geplaatst: 24 april Geplaatst: 24 april En dit verschrikkelijk mooie nummer van Laura Pausini! Wel de Spaanse versie van haar want Spaans is gewoon de mooiste taal die er bestaat vind ik.
Rudi °° Geplaatst: 28 april Geplaatst: 28 april Ustym 4K Pro / TM-5402 HD M3 CI / Openbox S3 CI II / DVBSky S950 PCI /DVB Dream / EBSpro / Cahors SMC100 & Kathrein KEA 1000/G / / Inverto Pro Single 40mm PLL LNB + Opticum 4K lnb. .
Penthe Geplaatst: 28 april Geplaatst: 28 april Dit nieuwe nummer van de Pet Shop Boys is helemaal niet zo slecht!
Tonskidutch Geplaatst: 29 april Geplaatst: 29 april muzikale meesterwerken en dat was zelden zulks van Bolland en Bolland en ook niet vriendje Joost Klein Coles Corner Richard Hawley
Tonskidutch Geplaatst: 29 april Geplaatst: 29 april (aangepast) 29 april aangepast door Tonskidutch de song Coles Corner Richard Hawley
Penthe Geplaatst: 29 april Geplaatst: 29 april 36 minuten geleden, Tonskidutch zei: muzikale meesterwerken en dat was zelden zulks van Bolland en Bolland en ook niet vriendje Joost Klein Daar zijn de meningen verdeeld over, al die rockbands kan ik echt niet hebben, De enige die ik wel kan hebben is deze:
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen