Moderator Matchless Geplaatst: 6 maart 2023 Moderator Geplaatst: 6 maart 2023 17 minuten geleden, minplus zei: Ik begrijp dat jij niet in hun situatie zit..? De bezorgers hebben echt vrijwel geen mogelijkheden. Het is leveren tegen weinig of wegwezen. Mijn begrip verdwijnt samen met me laptop van de baas die ik dan uit eigen zak terug mag betalen. 1 1 Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
cookie monster Geplaatst: 6 maart 2023 Geplaatst: 6 maart 2023 29 minuten geleden, minplus zei: Het is leveren tegen weinig of wegwezen Dat geeft hen nog steeds geen recht om de pakketten te gooien , of zelfs te pikken !! De klant wil graag hun bestelling niet beschadigd !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Tonskidutch Geplaatst: 7 maart 2023 Geplaatst: 7 maart 2023 Ja het ging er bij de uitzending Radar NPO2 gisteren avond ook over. Van 20 werden 16 leveringen niet conform bezorgd. Coles Corner Richard Hawley
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 maart 2023 Geplaatst: 7 maart 2023 13 uren geleden, Matchless zei: van de baas die ik dan uit eigen zak terug mag betalen. Dan heb je toch echt de verkeerde baas als hij dit probleem niet samen met je oplost. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
mereltje Geplaatst: 7 maart 2023 Geplaatst: 7 maart 2023 18 uren geleden, Matchless zei: Mijn begrip verdwijnt samen met me laptop van de baas die ik dan uit eigen zak terug mag betalen. Was hij niet alleen de laptop kwijt maar ook degene die hem moest bedienen Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen