mick11 Geplaatst: 6 maart 2023 Geplaatst: 6 maart 2023 (aangepast) wie kan me helpen om mutant 1265 te ontgrendelen Ik heb geprobeerd om te reflecteren, maar het werkt niet Bedankt Bedankt 6 maart 2023 aangepast door mick11
Mimisiku Geplaatst: 6 maart 2023 Geplaatst: 6 maart 2023 Wat bedoel je hiermee? Gewoon opnieuw flashen? Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
usefullaliman Geplaatst: 7 maart 2023 Geplaatst: 7 maart 2023 Gewoon vanaf scratch flashen en dan zal het weer gewoon doen 1) stroom er af 2)Usb stick (met de juiste file er in) in een van de achter usb poort er in doen 3)Stroom er op zetten 4) als je de melding ''Usb''op de display krijgt op ""standby''knop drukken,en de firmware wordt geflascht 5) als het flashen geslaagd is zal het rode led lampje uitgaan en de ontvanger rebooten "We ride together, we die together. Bad boys for life."
mick11 Geplaatst: 7 maart 2023 Auteur Geplaatst: 7 maart 2023 Uselfullaliman Bedankt voor je antwoord Ik doe precies dat USB flash boot en hangt en doet niets
Moderator ceesv Geplaatst: 7 maart 2023 Moderator Geplaatst: 7 maart 2023 4 uren geleden, usefullaliman zei: 2)Usb stick (met de juiste file er in) in een van de achter usb poort er in doen Dan zal je dit punt nog eens moeten bekijken. Je zou een probleem kunnen hebben met je file of je USB stick. Wat is eigenlijk de reden van je boot probleem, is er iets gebeurd waardoor je ontvanger niet meer werkt? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
mick11 Geplaatst: 8 maart 2023 Auteur Geplaatst: 8 maart 2023 (aangepast) Ceesv wat is er gebeurd dat het opstarten niet voltooit Ik heb geprobeerd een nieuwe firmware te plaatsen, maar deze accepteert niet. misschien iets anders om het te laten werken? alvast bedank 8 maart 2023 aangepast door mick11
Moderator ceesv Geplaatst: 8 maart 2023 Moderator Geplaatst: 8 maart 2023 Tot zover aangesloten, koppel alle HDMI en antenne kabels los, verwijder eventueel een CI module en koppel de eventuele Harddisc los. Download de software opnieuw en installeer die opnieuw op je USB stick. Gebruik eventueel een andere versie software voor deze ontvanger, gebruik je OpenPli? Probeer het dan nog eens opnieuw. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
mick11 Geplaatst: 8 maart 2023 Auteur Geplaatst: 8 maart 2023 Ik heb niets aangesloten Ik heb geprobeerd andere firmware, maar hij wil niet, ik heb hem gedemonteerd en afgestoft
Moderator ceesv Geplaatst: 8 maart 2023 Moderator Geplaatst: 8 maart 2023 Je antwoord is voor mij gissen. Je kan niet zo maar willekeurig software pakken en die proberen te installeren. Dus nogmaals de vraag welke software en versie je probeert te installeren. Afstoffen is altijd goed, maar verandert verder niets. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 8 maart 2023 Moderator Geplaatst: 8 maart 2023 Ik geef het op, "verschillende" is nietszeggend. Succes. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
usefullaliman Geplaatst: 9 maart 2023 Geplaatst: 9 maart 2023 18 uren geleden, ceesv zei: Tot zover aangesloten, koppel alle HDMI en antenne kabels los, verwijder eventueel een CI module en koppel de eventuele Harddisc los. Download de software opnieuw en installeer die opnieuw op je USB stick. Gebruik eventueel een andere versie software voor deze ontvanger, gebruik je OpenPli? Probeer het dan nog eens opnieuw. Deze Mutant heeft geen CI module ingang.,alleen maar een kaartlezer. "We ride together, we die together. Bad boys for life."
usefullaliman Geplaatst: 9 maart 2023 Geplaatst: 9 maart 2023 18 uren geleden, mick11 zei: Ceesv wat is er gebeurd dat het opstarten niet voltooit Ik heb geprobeerd een nieuwe firmware te plaatsen, maar deze accepteert niet. misschien iets anders om het te laten werken? alvast bedank als je (per ongeluk)tijdens het flashen de procudere onderbreekt,lijkt het mij dat het niks uitmaakt,heb het zelf ondervonden tijdens flashen van tal van ontvangers , tijdens flashen onderbroken,en weer opnieuw geflasht,ging gewoon weer vrolijk verder,want de bootsector is beveiligt(wordt apart weg geschreven) Probeer eens anders in de map HD1265 het bestandje ''noforce''te renamen naar''force'' dan zal die geforceerd worden Of je hebt misschien een voeding probleem? eventueel de hdd er af koppelen(als die er aan zit),nogmaals je moet wel de juiste img voor je ontvanger hebben,van een andere type zal zeker niet werken. Als je eventueel niet te ver weg van omgeving Veenendaal woont mag je eventueel er mee langs komen(kan ik je er eventueel er mee helpen) "We ride together, we die together. Bad boys for life."
Aanbevolen berichten