SailerPeter Geplaatst: 10 maart 2023 Geplaatst: 10 maart 2023 Hallo, Bij sommige zenders krijg ik de melding "uw abonnement niet geldig voor dit kanaal" (zender 44-55-63-64-71-72-448), bij andere "geen kaart ingevoerd" (zender 56) of "gecodeerd programma coderingssysteem Nagravision (1811), Viaccess (500)" (zender 30-34-449-450-452) Ik heb een Basic+ abonnement, Technisat Technicorder ISIO S met een TVV kaartje in een CI module. Wanneer de programmalijst wordt opgehaald, ontbreken er zenders (18, 103) In een TVV Vlaanderen service center hebben ze mijn kaartje in hun decoder geplaats (zonder CI module) en getest op zender 55 en 56. Zij kregen ook geen beeld. Het service center gaf mij een nieuw kaartje. Na heractiveren blijft het probleem. Van een aantal zenders weet ik zeker dat ze vorige week nog werkten. Bij de call desk van TVV zeggen ze dat alles aan hun kant werkt en dat het aan de Technisat ligt. Heeft iemand een idee waaraan deze foutmeldingen liggen? Hoe kan ik ze oplossen? Kan ik dit verhelpen door een nieuwe CI+ module met geïntegreerde smartcard aan te kopen? Met dank voor de gewaardeerde hulp Rebox RE9000HD PVR + Visiosat Quad
oble Geplaatst: 10 maart 2023 Geplaatst: 10 maart 2023 (aangepast) De zenderlijst een laden, dan zie je dat sommige zenders enkel over internet te zien zijn. Welke Ci model gebruik je? Persoonlijk denk ik dat je beter hun off. decoder met ingebouwde chip koopt. Ben je van al die zever en problemen vanaf, want nu komen uw kanaalnummers niet overeen met hun volgorde. Waarschijnlijk zal je zelf de vrij gelaten zenders zelf moeten invullen om de volgorde van TV Vl te kunnen gebruiken. https://m7cdn.io//tvvlaanderen/pdfs/zenderlijsten/zenderlijst-tv-vlaanderen-satelliet.pdf 10 maart 2023 aangepast door oble
Mimisiku Geplaatst: 10 maart 2023 Geplaatst: 10 maart 2023 (aangepast) Kaarten gaan niet vaak kapot en ALS ze defect raken is meestal alles uit. Verdenk eerder de gebruikte CI module. Voor een correcte werking wordt nu de witte CI Module 3.5 aangeraden. Van deze heb ik hier al 2 klanten gehad die exact deze module defect hadden.. Begin eens met het vervangen van deze module.. Dit verklaart ook waarom je nieuwe kaart niet (her)aktiviert.. 10 maart 2023 aangepast door Mimisiku 1 Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
SailerPeter Geplaatst: 13 maart 2023 Auteur Geplaatst: 13 maart 2023 Bedankt om te reageren. Gezien bij het activeren van de nieuwe kaart het probleem niet opgelost geraakte, heb ik het callcenter van TVV terug gecontacteerd. Na wat aandringen hebben ze mij beloofd een andere CI Module gratis op te sturen. Als alles goed gaat wordt deze dinsdag geleverd. Wordt vervolgd... Rebox RE9000HD PVR + Visiosat Quad
Oplossing SailerPeter Geplaatst: 15 maart 2023 Auteur Oplossing Geplaatst: 15 maart 2023 De nieuwe module werd geleverd. Het probleem is daarmee opgelost. 1 Rebox RE9000HD PVR + Visiosat Quad
Tonskidutch Geplaatst: 16 maart 2023 Geplaatst: 16 maart 2023 de oplossing was dus The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen