Tonskidutch Geplaatst: 15 maart 2023 Auteur Geplaatst: 15 maart 2023 (aangepast) @Gerard 76 Maar ja, zit je daarginds weer met een draak van een internet provider, toch? 😁 15 maart 2023 aangepast door Tonskidutch aan wie Coles Corner Richard Hawley
OFDM Geplaatst: 15 maart 2023 Geplaatst: 15 maart 2023 29 minuten geleden, Gerard 76 zei: Ziggo gaat er daarom hier uit per 1 juli. welkom nlziet voor 9 euro ipv 23 euro scheelt behoorlijk vu + blijft in gebruik voor de fta op 28,2 en 19,2 idd Ceesv NL is zwaar de sigaar tijd om te emigreren naar zuid Europa lekker vroeg met pensioen en aan t infuus wat door noord west Europa gevuld wordt. Je kunt bij Ziggo ook terug naar Internet only, dan hou je gewoon de FTA TV zenders. Daarvan is nu het grootste deel HD, alleen de minst interessante moeten in SD blijven om nog extra munt uit te slaan.
Oplossing OFDM Geplaatst: 15 maart 2023 Oplossing Geplaatst: 15 maart 2023 Toevoeging: Opheffen Ziggo Start TV pakket bespaart 12,50 euro, Complete 17,50 euro. Zowel bij Internet start als bij XXL.
Gerard 76 Geplaatst: 15 maart 2023 Geplaatst: 15 maart 2023 1 uur geleden, OFDM zei: Je kunt bij Ziggo ook terug naar Internet only, dan hou je gewoon de FTA TV zenders. Daarvan is nu het grootste deel HD, alleen de minst interessante moeten in SD blijven om nog extra munt uit te slaan. De ziggo modem ligt op de vliering te niksen, steeds WiFi uitval en de modem liep spontaan vast. drama wanneer je thuiswerkt en de kids niet fatsoenlijk online les kunnen volgen paar keer netwetkmonteur gehad zonder blijvend goede resultaten , was er helemaal klaar mee. nee voor mij geen ziggo internet meer, nu terug naar glas zonder uitval. Was een dure vergissing, leermoment. Goedkoop is duurkoop @Tonskidutch Spaanse internet providers geen idee 😅
OFDM Geplaatst: 15 maart 2023 Geplaatst: 15 maart 2023 41 minuten geleden, Gerard 76 zei: De ziggo modem ligt op de vliering te niksen, steeds WiFi uitval en de modem liep spontaan vast. drama wanneer je thuiswerkt en de kids niet fatsoenlijk online les kunnen volgen paar keer netwerkmonteur gehad zonder blijvend goede resultaten , was er helemaal klaar mee. nee voor mij geen ziggo internet meer, nu terug naar glas zonder uitval. Was een dure vergissing, leermoment. Goedkoop is duurkoop @Tonskidutch Spaanse internet providers geen idee 😅 Dan had je al een andere reden dan prijs om weg te gaan. Maar hoezo goedkoop, dat is het toch niet echt? De netwerkmonteur kan binnen zijn tijdsmogelijkheden ook vast niet alles opsporen. Tegelijk denk ik dat er ook wel glasklanten zijn met uitval (hoewel ik geen klachten heb).
Gerard 76 Geplaatst: 15 maart 2023 Geplaatst: 15 maart 2023 2 uren geleden, OFDM zei: Dan had je al een andere reden dan prijs om weg te gaan. Maar hoezo goedkoop, dat is het toch niet echt? De netwerkmonteur kan binnen zijn tijdsmogelijkheden ook vast niet alles opsporen. Tegelijk denk ik dat er ook wel glasklanten zijn met uitval (hoewel ik geen klachten heb). Nou eerst wilde ik downgraden naar tv alleen voor 20,95 nu dat dus duurder wordt is dat de druppel.
Mimisiku Geplaatst: 15 maart 2023 Geplaatst: 15 maart 2023 Ik heb Ziggo ook opgezegd…. Te veel reclame… Nu alleen nog buitenlandse TV…. NL wordt écht te duur… Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
cookie monster Geplaatst: 15 maart 2023 Geplaatst: 15 maart 2023 Met zulke stijgende , en vermoedelijk blijvende prijsstijgingen , doen ze zichzelf de das om , want wie gaat dat blijven betalen ?? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Tonskidutch Geplaatst: 16 maart 2023 Auteur Geplaatst: 16 maart 2023 Je kan alleen nog marchanderen met je aanbieders of met je budget (in de zin van dit wel kopen dat niet kopen => geen koffie meer o.i.d. Officieel heet dat; Tering naar de nering zetten). FTA satelliet met FTA DVB-T2 is ook prima en zo zijn er meerdere in Nederland 1 Coles Corner Richard Hawley
Gerard 76 Geplaatst: 17 maart 2023 Geplaatst: 17 maart 2023 Ach zo bijzonder is nl tv niet. je mist er weinig aan. idd tering naar de nering zetten. als meer mensen dat doen dan is het gauw afgelopen
DIGIWIEW Geplaatst: 24 maart 2023 Geplaatst: 24 maart 2023 (aangepast) iDrs. IJzerbout waarom reageer je dan lekker belangrijk jou mening het gaat hier over prijs verhoging niet over wat men van de NL TV vind 😏 24 maart 2023 aangepast door DIGIWIEW 1 Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
edbe Geplaatst: 24 maart 2023 Geplaatst: 24 maart 2023 heeft Brein binnenkort weer wat te doen 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
DIGIWIEW Geplaatst: 28 maart 2023 Geplaatst: 28 maart 2023 yeb blijven die ook aan het werk 😏 Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
satcor64 Geplaatst: 2 april 2023 Geplaatst: 2 april 2023 volgens mij doet € 6,00 of € 6,25 verhoging per maand ook mee bij Ziggo. Had enkele weken geleden ook een mail van Ziggo dat zij de prijs aan gingen passen. Volgens mij per 01-07 ? Heb het niet bewaard het is tenslotte zoals het is. Heb vanaf het begin @Home / Ziggo Heb ook glasvezel binnen liggen. Maar er is nog steeds geen provider die goedkoper is met dezelfde internet snelheden/ TV paketten. Je krijgt wel een maand van te voren een mail van Ziggo met. Wij gaan de internetsnelheid verhogen, u hoeft niets te doe en het kost niets extra……? Nee dat dan we daarna wel😉👍🏻
edbe Geplaatst: 17 april 2023 Geplaatst: 17 april 2023 continue verhoging maar niks voor terug krijgen. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen