ikkuniet Geplaatst: 14 maart 2023 Geplaatst: 14 maart 2023 Ik ben op zoek naar een power inserter 18 volt voor de scholtel af te stellen, heeft iemand enig idee wie zo,n dingetje nog heeft, de voeding 18 volt heb ik al. De helft van de satwinkels heeft geen idee wat dit is. Ik wil geen baterijpak, daarvoor gebruik ik de satfinder te weinig, gaan de batterijen toch aleen maar stuk. De satfinder is de zwaiger sf9000 THX
bellejt Geplaatst: 14 maart 2023 Geplaatst: 14 maart 2023 even googelen op power inserter 18v en je vind ze .Best duur 57 euro Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
ikkuniet Geplaatst: 14 maart 2023 Auteur Geplaatst: 14 maart 2023 Heb ik dus al gedaan, en dat vind ik ook , in zwitserland hebben ze nog zo,n ding, maar ja verzendkosten, dus even vragen wie weet???
bellejt Geplaatst: 14 maart 2023 Geplaatst: 14 maart 2023 (aangepast) voor 48 euro heb je hem vrijdag in huis via de grote verkoopsite.Heb er ook eentje gevonden voor 20 euro inclus verzend maar moet je wel nog de voeding hebben. 14 maart 2023 aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
ikkuniet Geplaatst: 14 maart 2023 Auteur Geplaatst: 14 maart 2023 Sat ontvanger gebruiken vind ik eigenllijk geen optie, werkt wel. Ik heb een voeding 18 volt 3,3 amp, met plug. Ben eigenllijk ook op zoek naar een verloop van plug naar f conector, hoef ik niet te solderen, als ik weet hoe zo,n plug heet kom ik al weer verder, heb uiteraard gekeken bij *, daat staat meestal het type conector bij, dus niet, wel plug? En belletj thx gelezen
formulerfs Geplaatst: 14 maart 2023 Geplaatst: 14 maart 2023 dan neem je toch een kant en klare netadopter met een f conector van 18 volt gebruik ik ook. tekoop by dieverse webwinkels....
ikkuniet Geplaatst: 15 maart 2023 Auteur Geplaatst: 15 maart 2023 Hier mag een slotje op, is opgelost Thx allemaal
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen