cookie monster Geplaatst: 21 mei 2023 Geplaatst: 21 mei 2023 (aangepast) 6 minuten geleden, Eduard07 zei: De plastic zakken krijgen we op rollen van de gemeente Hier in den Belgiek moeten we ze in de winkel kopen !! 21 mei 2023 aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
gerrit B Geplaatst: 21 mei 2023 Geplaatst: 21 mei 2023 13 minuten geleden, cookie monster zei: Alhoewel , heeeeeeeel sporadisch ravioli in blik , plat stampen , en .... chili con carne mijn vrouw kan er niet tegen maar als ik zaterdag's aan de zaak aan het werk ben............. Heb altijd een paar blikken op voorraad. 😋 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
cookie monster Geplaatst: 21 mei 2023 Geplaatst: 21 mei 2023 (aangepast) 23 minuten geleden, gerrit B zei: Heb altijd een paar blikken op voorraad. 😋 Nu nog de warmte opslagen van het geknal 😎🥶👌 21 mei 2023 aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
gerrit B Geplaatst: 21 mei 2023 Geplaatst: 21 mei 2023 Geen last van, extra schep chili er in om hem wat pittiger te maken, 5 min in de magnetron en klaar. 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 21 mei 2023 Auteur Geplaatst: 21 mei 2023 Rabioli uit blik? getver 1 Nothing Compares 2U Jimmy Scott
cookie monster Geplaatst: 21 mei 2023 Geplaatst: 21 mei 2023 (aangepast) 7 uren geleden, Tonskidutch zei: getver In zo'n geval , enkel vegeravioli !! De blikjes stamp ik nadien zo plat als een vijg !! Jammer dat er geen statiegeld op staat , dan zou ik er iets meer verzamelen !! 21 mei 2023 aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Tonskidutch Geplaatst: 21 mei 2023 Auteur Geplaatst: 21 mei 2023 Rabioli (of raviolie bij ons) moet je zelf maken zie de Njam chefs https://njam.tv/#search/in-alle/alle-categorieen/alle-chefs/alle-programmas?q=ravioli&sort=relevant&page=1 zalig 😜 succes bij het nakoken. 1 Nothing Compares 2U Jimmy Scott
AEO Geplaatst: 21 mei 2023 Geplaatst: 21 mei 2023 (aangepast) Als ik de reactie van cookie monster lees, dan stopt hij met het platstampen van concervenblikjes, zodra er statiegeld op komt. Wat mij betreft kan het statiegeldsysteem nog wel verder worden uitgebreid. Lege plastic flessen voor shampoo of wasverzachter. Die kunnen immers ook gerecycled worden. En zo ontstaat er een verdienmodel voor verzamelaars. Want nog steeds zie ik op veel plaatsen lege blikjes en flesjes rondslingeren. Statiegeld zet mogelijk mensen aan om ze van straat te rapen en in te leveren. Dat levert dan een schoner straatbeeld op Het valt mij op dat er veel blikjes van Redbull en Heiniken rondzwerven. 21 mei 2023 aangepast door AEO Typefout Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Eduard07 Geplaatst: 21 mei 2023 Geplaatst: 21 mei 2023 5 uren geleden, Tonskidutch zei: Rabioli uit blik? getver In Duitsland zie ik het uitgebreid in de supermarkten staan. Schijnt dus populair te zijn daar. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
minplus Geplaatst: 21 mei 2023 Geplaatst: 21 mei 2023 Tjeez, jullie ook al.. Weckpotten-elastiek voor katapulten en fietskleppers zoals hier ook. Ouwe lullen! Sorry, ouwe mannelijke geslachtsdelen onderdelen.😎😁 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
cookie monster Geplaatst: 21 mei 2023 Geplaatst: 21 mei 2023 2 uren geleden, AEO zei: Wat mij betreft kan het statiegeldsysteem nog wel verder worden uitgebreid. Akkoord !! Hier moeten wij alles apart in zakken sorteren , rest / groen / plastiek&conserven , en bij het stortfabriek komt alles weer bijeen !! 1 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Hendeson Geplaatst: 1 oktober 2023 Geplaatst: 1 oktober 2023 Ben zaterdag met mijn vrouw booschappen gaan doen bij alberthein daar aangekomen staat er een bord met tekst ALLEEN ONGEDEUKT manager zegd ja als er een deuk of deukje in zit krijgt u geen 15 cent terug , lekker is dat , ben naar de red bull afdeling gegaan en hebt 10 blikken ingeknepen , ik niks hun niks mag eigenlijk niet maar a h mag dat ook niet , of worden de blikjes her gebruikt 🤔🤔 1
Moderator ceesv Geplaatst: 1 oktober 2023 Moderator Geplaatst: 1 oktober 2023 Wow, jij durft! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 1 oktober 2023 Geplaatst: 1 oktober 2023 16 minuten geleden, Hendeson zei: Ben zaterdag met mijn vrouw booschappen gaan doen bij alberthein daar aangekomen staat er een bord met tekst ALLEEN ONGEDEUKT manager zegd ja als er een deuk of deukje in zit krijgt u geen 15 cent terug , lekker is dat , ben naar de red bull afdeling gegaan en hebt 10 blikken ingeknepen , ik niks hun niks mag eigenlijk niet maar a h mag dat ook niet , of worden de blikjes her gebruikt 🤔🤔 Red bull maakt je agressief🤬 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 1 oktober 2023 Moderator Geplaatst: 1 oktober 2023 Het is wel een echt Nederlands probleem. Een deukje mag, als de barcode op het blikje maar goed leesbaar is. De barcode moet leesbaar zijn, zodat het systeem weet of er al dan niet statiegeld voor het blikje is betaald en of dit dus terugbetaald kan worden. In de landen om ons heen is al jaren statiegeld op blik. Daar is het deuken eigenlijk geen issue. https://www.afvalfondsverpakkingen.nl/nl/actueel/nieuws-wel-geen-deukje-het-statiegeldblikje-wanneer-je-het-inlevert LOL! https://www.afvalfondsverpakkingen.nl/sites/default/files/2023-05/Voorbeelden van blikjes die wel of niet ingeleverd kunnen worden.pdf Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen