Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voorbeeld. Op de bedoelde schijf staan in de root 45 mappen.

1 Van die mappen heet MP4.

In die ene map " MP4" alleen al zitten 91 mappen met daaronder soms nog mappen.

Zie je waar ik naartoe wil?

En ja die situatie kan niet anders omdat bv die schijf materiaal bevat voor zoveel zaken en voor zoveel mensen dat een andere onderverdeling niet mogelijk is.

1 minuut geleden, minplus zei:

Eén grote map van maken en klaar.🙂

ONMOGELIJK.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Geplaatst:

Dat is natuurlijk niet wat ik zoek.

Vooral niet als het gepaard gaat met die bepaalde emojie.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Geplaatst: (aangepast)

Wat mag dat dan wel betekenen?

aangepast door Denisdaf

Geplaatst:

Wat mij betreft kan de moderatie deze draad helemaal weghalen. Heeft generlei meerwaarde voor wie er ooit maar iets van zou lezen.

• Bedankt 1

Geplaatst:
5 minuten geleden, Denisdaf zei:

Dat is natuurlijk niet wat ik zoek.

Vooral niet als het gepaard gaat met die bepaalde emojie.

Op de bedoelde schijf staan in de root 45 mappen.

1 Van die mappen heet MP4.

In die ene map " MP4" alleen al zitten 91 mappen met daaronder soms nog mappen.

Ik vind zoiets vreselijk en plaats een grijns omdat ik het vermakelijk vind dat iemand misschien wel 45 x 91 mappen + ondermappen op z'n HD heeft.

Zeg maar 4500 mappen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:

Uw rekening klopt ook precies niet. Als er in 1 van die 45 mappen 91 mappen zitten wil dat niet zeggen dat er in elke map van de 45 er 91 zitten hé.

Geplaatst:

Omdat je doet wat je doet. Raadsel vinden hun oplossing hier hogerop heb ik het gevoel. Ik herhaal haal het weg ik maak me er druk in en ben pas weer een beetje beter na een dikke week van zware griep en dat samen met mijn vrouw die er nog erger aan toe was. HAAL DE DRAAD  WEG EER IK DINGEN ZEG WAAR IK SPIJT VAN MOET KRIJGEN.

Geplaatst:

Maak je het uzelf niet moeilijk, hoeveel verschillende mappen kan je nu aanmaken
alles past toch onder muziek, sport, docu's, film, series, erotiek.
Je gaat toch geen aparte map aanmaken voor mp4 bestanden, daar is toch geen verschil in het afspelen.
Op mijn HDD staan ook mappen, movie voor de opnames, documentaires, films en dan aparte mappen voor elke serie die ik heb. 

Waar ik niet meteen naar wil kijken, dat staat elders geparkeerd.

The key to happiness. Stay away from idiots

Geplaatst:
5 uren geleden, Denisdaf zei:

Uw rekening klopt ook precies niet. Als er in 1 van die 45 mappen 91 mappen zitten wil dat niet zeggen dat er in elke map van de 45 er 91 zitten hé.

Maak je niet druk, Denis.

Ook als alle andere mappen geen extra mappen bevatten zit je op minimaal op een kleine 150 mappen.

Blijft voor mij bizar met hier 1 HD zonder mappen waar ik alles met 2 klikken probleemloos kan vinden.

Maar goed, jouw keuze is anders dan de mijne.

Geplaatst: (aangepast)

Echt hoor.Kan het nu echt niet zo dat een antwoord wordt gegeven op een vraag zonder dat er steeds andere voorstellen dan wat ik voor ogen heb worden gedaan?

Er is hier niet 1 iemand aanwezig die bij het leren dat 1 plus 1  resulteerde in 2, de raad kreeg om toch maar beter te berekenen wat het resultaat was van 4 min 2. En dat is wat er hier zo vaak opvalt.

En als ik bv zeg dat ik nergens een weerstand vinden kan van een bepaalde Ohmse waarde, dat er dan wordt gezegd voor dat doel kan je evengoed 2 van die of die waarde parallel gebruiken dan kan ik daar als eerste mee leven.

Maar wat er hier boven aan reacties mijn deel was,,,, sorry hoor.

Ik zal me in de toekomst ( zoveel mogelijk ) richten tot personen hier op het forum waar ik dan rechtstreeks zaken zal aan vragen.

aangepast door Denisdaf
schrijffout

Geplaatst:

OK.

Maar wat heeft wat je nu aandraagt te maken met je oorspronkelijke vraag waar je snel iets wilde vinden?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen