echostar Geplaatst: 19 maart 2023 Geplaatst: 19 maart 2023 Ik heb nog het een en ander liggen van satelliet onderdelen die gratis kan worden opgehaald.
Moderator ceesv Geplaatst: 19 maart 2023 Moderator Geplaatst: 19 maart 2023 Welke regio, wat voor artikelen? Zonder die informatie is het gissen voor onze leden. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
edbe Geplaatst: 19 maart 2023 Geplaatst: 19 maart 2023 zoek nog wat single lnb's en switches 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
echostar Geplaatst: 19 maart 2023 Auteur Geplaatst: 19 maart 2023 Hoi ik heb nog wat singel lnb,s liggen als je interesse hebt kan je ze gratis ophalen ik woon in Vught je kan me ook een berichtje sturen naar mijn email adres. antenne@home.nl
usefullaliman Geplaatst: 20 maart 2023 Geplaatst: 20 maart 2023 18 uren geleden, echostar zei: Ik heb nog het een en ander liggen van satelliet onderdelen die gratis kan worden opgehaald. Heb je misschien ook foto''s? ik ben op zoek naar een switch(8/1 of 10/1) "We ride together, we die together. Bad boys for life."
usefullaliman Geplaatst: 24 maart 2023 Geplaatst: 24 maart 2023 Op 19-3-2023 om 17:14, echostar zei: Hoi ik heb nog wat singel lnb,s liggen als je interesse hebt kan je ze gratis ophalen ik woon in Vught je kan me ook een berichtje sturen naar mijn email adres. antenne@home.nl Kan je anders even zeggen wat je evetueel weg geeft op sat gebied? "We ride together, we die together. Bad boys for life."
usefullaliman Geplaatst: 24 maart 2023 Geplaatst: 24 maart 2023 1 uur terug, wanderer zei: foto's aub Denk dat je er lang op kunt wachten,want dat vroeg ik ook "We ride together, we die together. Bad boys for life."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen