kees321 Geplaatst: 20 maart 2023 Geplaatst: 20 maart 2023 Bij een grote winkelketen met (te) veel (te) goedkope spullen zag ik een afstandbediening G . . . . universele afstandsbediening 8-in-1 € 4,99/st Artikelnummer 2540255 Is er iemand die daar ervaring mee heeft ? Voor dat ik weer iets in huis haal wat . . . . bvd
Tonskidutch Geplaatst: 20 maart 2023 Geplaatst: 20 maart 2023 ik heb er jaren geleden ook zo een gehad. doet wat ie moet doen. bleef niet lang functioneel helaas Coles Corner Richard Hawley
kees321 Geplaatst: 20 maart 2023 Auteur Geplaatst: 20 maart 2023 Dank, maar hoe programmeer je zo'n ding ? Met code, of leren met andere AB ? Ik had (heb) nog een " . . . 4you" bedenk ik me nu, met programmeer dinges op USB en een spartaans windows programmaatje. Daar was ik toen best enthousiast over, op verzoek hebben ze toen ook apparaten toegevoegd aan de code bibliotheek, middels email naar Italië. Maar nu gebruiken we (gelukkig) nog maar 1 AB, de Vu+. De reden voor deze vraag is om iemand anders te helpen met AB met leeggelopen batterij . . . Die moet ik nog opereren, is van een oude DVD speler.
Tonskidutch Geplaatst: 20 maart 2023 Geplaatst: 20 maart 2023 die ik destijds kocht kon leren van een andere afstandbediening, maar als die originele stuk is kan dat leren natuurlijk niet. Coles Corner Richard Hawley
boudeman Geplaatst: 20 maart 2023 Geplaatst: 20 maart 2023 Indertijd geexperimenteerd met een Kodi remote met 4 programmeerbare knoppen. Hij leerde via IR signaal van je standaard AB. Mijn conclusie toen: de remote kent een aantal codes, maar als je AB een code laat zien die de remote niet kent, gebeurt er niets. Ik vond de programmering onbruikbaar bij mijn apparatuur, maar voor Kodi was hij verder prima.
Tonskidutch Geplaatst: 21 maart 2023 Geplaatst: 21 maart 2023 Overigens mijn broer had dezelfde als mij, want die kocht een tweedehands Force DMaster satelliet Receiver, waarvan de afstandbediening niet meer goed werkte betreffende de oké button. Die heeft dus toen alle commando's kunnen klonen op de 8in1 afstandbediening en hebben er plezier van gehad. Verder zijn er meestal ook wel gegevens te vinden inzake de code die gebruikt moet worden voor de specifieke merken apparatuur. Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen