zzzzzz Geplaatst: 23 maart 2023 Geplaatst: 23 maart 2023 Weet er iemand waar de bookmarks voor de browser van de plugin ChromiumOS opgeslagen worden? Het zou handig zijn (met Filezilla bijv.) als je die vanop afstand kunt aanpassen in plaats van via de afstandsbediening daar naartoe te browsen. VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2
Oplossing Tonskidutch Geplaatst: 24 maart 2023 Oplossing Geplaatst: 24 maart 2023 heb hem laatst weer gedeinstalleerd, maar als test nu even voor jou er opnieuw opgezet check het pad in de afbeelding in de rode box p.s. @zzzzzz, ik zou er een muis en toetsenbord bij nemen. The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 24 maart 2023 Geplaatst: 24 maart 2023 O Ja uhm je moet die bookmarks dan wel hebben aangemaakt op je pC in Chromium, anders importeert hij ze niet zuiver The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart 2023 Geplaatst: 25 maart 2023 Nadat ik hem nu tweemaal getest heb, ga ik hem wellicht niet meer gebruiken daar ik vernomen heb dat die niet aan de laatste veiligheidsstandaards voldoet in de huidige release versie. The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart 2023 Geplaatst: 25 maart 2023 ter bevestiging kreeg ik dit commentaar Quote Het zijn niet alleen de onveilige plug-ins. Kijk maar eens hoeveel jaren aan bugs en beveiligingsfuncties de browser mist. Je zou zo'n antieke browser niet durven starten op je PC: root@vusolo4k:/usr/local/chromium# LD_LIBRARY_PATH=$LD_LIBRARY_PATH:$(pwd)/lib ./bin/chrome --version Chromium 39.0.2138.3 De Chromium op mijn Raspi heeft de versie: [pi@raspi4b:~] apt-cache show chromium-browser Pakket: chromium-browser Versie: 109.0.5414.112-rpt2 Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie) The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen