chrizie Geplaatst: 27 maart 2023 Geplaatst: 27 maart 2023 Wel ja in die 2jaar en 3 maand nooit een enkel probleem gekend met dit boxje.Bij de firmware update liep het nu wel verkeerd. Ben nu eenmaal gewend aan de bediening en de menu's.Er zullen nog wel merken zijn van deze prijsklasse die er na een paar jaar de brui aan geven!
bellejt Geplaatst: 27 maart 2023 Geplaatst: 27 maart 2023 (aangepast) zelfs duurdere hebben problemen.Ik had een optimusje en heb daar FW van technomate kunnen inzetten en draait lekker.Gebruik hem als afregel box bij nieuwe schotel vrienden.Mijn dure Vu's heb ik condensatoren moeten vervangen en draaien nu ook prima maar de max als eenvoudige is de octagon SF8008 27 maart 2023 aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
chrizie Geplaatst: 30 maart 2023 Geplaatst: 30 maart 2023 En ja hij doet het opnieuw,na lang zoeken en proberen is het gelukt. Om te beginnen werkt blijkbaar niet elke usb stick,er 3 geprobeerd en met de derde lukt het! De recovery tool en de firmwareversie alles op 1 stick gezet en update via usb met de werkwijze van octagon-forum.
formulerfs Geplaatst: 2 april 2023 Auteur Geplaatst: 2 april 2023 (aangepast) Het blyft aan modderen met die box weer geen signaal op alle zenders 2 april 2023 aangepast door formulerfs
chrizie Geplaatst: 2 april 2023 Geplaatst: 2 april 2023 Zeker dat de fout bij de ontvanger ligt,door alle regen kan er mss water binnen bij de lnb of aansluiting coax.
formulerfs Geplaatst: 3 mei 2023 Auteur Geplaatst: 3 mei 2023 alles werkt behalve Diceqewerkt niet heb diverse swich geprobeert.
formulerfs Geplaatst: 5 juni 2023 Auteur Geplaatst: 5 juni 2023 met de nieuwe sw 1.06.01 werkt de diceqc weer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen