Ga naar inhoud


hoe cooltvguide V7.7.0 aanpassen via de computer?


Pedro4
Ga naar oplossing Opgelost door Tech,

Aanbevolen berichten


3 uren geleden, Tech zei:

Je kunt de gewone skin met de overscanwizard instellen, dat lijkt me wel bekend ;) maar kennelijk doet die niets met de skin van CoolEPG 

 

CoolEPG ken ik niet en ik heb dus ook geen idee hoe de skin omgaat met de op dat moment actieve skin in de SetTopBox maar als ik het zo lees is die niet compatibel.

geen idee hoe dit moet overscanwizard 

korte uitleg ?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, wortellica zei:

Ik ben voor de merlin program guide gegaan !

waar kan ik die downloaden? Of kan jij hem sturen?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-4-2023 om 10:58, Tonskidutch zei:

Volgens mij doet het OpenPli Team zelf niet aan andere skins in hun feed omdat ze overtuigd zijn van hun eigen grafische multi EPG.

 

Geen idee waar je die aanname vandaan haalt maar kennelijk heb je nog nooit in de feeds gekeken.....los van de opmerking 'omdat ze overtuigd zijn van hun eigen grafische multi EPG" welke totaal op geen enkel feit is gebaseerd, ik snap niet dat je zulke ongefundeerde uitspraken publiek durft te uiten......
 

Dit is overigens een mening, geen aanval hoor ;)

aangepast door Tech

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste @Tech,

om Pedro4 ook een paar relevante antwoorden te kunnen geven had ik al eens gekeken op OpenPli forum wat jullie er over schrijven

https://forums.openpli.org/topic/48063-cooltv-epg/#entry664008

als ik dat misschien verkeerd heb begrepen is dat gebaseerd op de uitspraak die ik bij jullie gelezen heb van Littlesat

 

verder geen probleem hoor

Struggle for Pleasure, Stourley Cracklite, Version 2007

Wim Mertens

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb je inderdaad niet goed gelezen, het gaat daar om de timebomb welke in de CoolTV plugin zelf heeft gezeten en het feit dat het closed software is, Littlesat heeft het ook over dat ze van alles 'jatten' uit de community maar niets terug geven aan de community....... maar het is een topic van 2017, dat is bijna 6 jaar geleden, intussen is er echt wel iets veranderd hoor :)

 

Overigens heb ik niets met die CoolTV plugin, het ding is naar mijn mening, obselete.

Standaard zit er een grafische EPG in die ook alle info geeft die de gebruiker nodig kan hebben maar ik heb het idee dat sommigen dat niet in de gaten hebben.

EPG.jpeg

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk is er veel gebeurd sinds 2017. Ook m.b.t. de images en plugins. Met steeds meer UHD TV's en receivers is de CoolTV inderdaad achterhaald.

Het mag duidelijk zijn dat er genoeg alternatieven zijn om een mooie Multi EPG op scherm te krijgen.

Toch werkt hij hier nog prima op de HD TV.

 

Struggle for Pleasure, Stourley Cracklite, Version 2007

Wim Mertens

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-4-2023 om 16:16, Tech zei:

Dat heb je inderdaad niet goed gelezen, het gaat daar om de timebomb welke in de CoolTV plugin zelf heeft gezeten en het feit dat het closed software is, Littlesat heeft het ook over dat ze van alles 'jatten' uit de community maar niets terug geven aan de community....... maar het is een topic van 2017, dat is bijna 6 jaar geleden, intussen is er echt wel iets veranderd hoor :)

 

Overigens heb ik niets met die CoolTV plugin, het ding is naar mijn mening, obselete.

Standaard zit er een grafische EPG in die ook alle info geeft die de gebruiker nodig kan hebben maar ik heb het idee dat sommigen dat niet in de gaten hebben.

EPG.jpeg

waar staat die standaard epg pugin en hoe heet die ?

de coolguide is te klein en dus niet leesbaar.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-4-2023 om 19:53, Tech zei:

Hou de EPG toets even iets langer vast en kies dan voor de Grafische MultiEPG.

dat is hem    bedankt.   top

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...