Ga naar inhoud


Binnenkort verhuizen, Ziggo meenemen


Psychosammie

Aanbevolen berichten

ik refereer nog even aan dit draadje en mijn ervaringen met de Multimedia box Next

 

Het beeld was met CI+ in de Panasonic TV gewoon beter dan de Next.

Nu in mijn Vu+ Ultimo 4K is dat verschil bijna niet meer herkenbaar.

 

Als er alleen nog Next Mini uitgeleverd wordt of CI+ (toestel onafhankelijk) is het de vraag of je TV en geluidinstallatie ook gelukkig is ermee?

 

 

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je op Ziggo kijkt zie je zowel de Mini als de Mediabox staan. Worden dus gewoon geleverd.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik ben recent verhuisd en heb een heel nieuw Ziggo abbo genomen, krijg je weer een half jaar 'korting'  en heb je tijdens de verhuizing op beide plekken wifi.

Standaard krijg je de next mini. ik zie niet veel verschil (behalve het formaat en ontbreken van coax) met de gewone next die we hiervoor een aantal maanden hebben gehad.

Zappen gaat snel evenals pauzeren van een lopende live zending. Wat ook handig is dat je toch een programma vanaf start kunt kijken als je wat te laat inschakelt.

Ik vindt het allemaal wat sneller/prettiger gaan dan voorheen bij  mijn VU+ ultimo. Maar de VU had zeker ook voordelen qua opnemen, opnames zoeken en plannen en EPG. De dame is hiermee ook tevreden en dat is de grootgebruiker.

Opnemen is op zich wel een fluitje van een cent en vrijwel alle programma's kunnen overal en op elk moment worden doorgespoeld.

Mochten daar teveel problemen mee komen dan gaat Ziggo er weer lekker uit.

 

 

VU+ Ultimo 4K

Sony KD-65XG9505

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...