edbe Geplaatst: 15 april 2023 Geplaatst: 15 april 2023 jl week stond er iemand van post.nl aan de deur met een pakketje, kon haar zien via deurbel. nu is er een ' we hebben je gemist ' briefje ingegooid met code, als ik die scan geeft het niks aan op mijn post app? moet ik me mu zorgen om maken? of kan ik informeren bij een plaatselijke post.nl punt vragen. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Moderator ceesv Geplaatst: 15 april 2023 Moderator Geplaatst: 15 april 2023 Wij kunnen slechts gissen! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
cookie monster Geplaatst: 15 april 2023 Geplaatst: 15 april 2023 Heb je wel iets besteld ?? Anders .... 10 minuten geleden, edbe zei: of kan ik informeren bij een plaatselijke post.nl punt vragen. Het meest logische antwoord op uw vraag !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Drs. IJzerbout Geplaatst: 15 april 2023 Geplaatst: 15 april 2023 20 minuten geleden, edbe zei: jl week stond er iemand van post.nl aan de deur met een pakketje, kon haar zien via deurbel. nu is er een ' we hebben je gemist ' briefje ingegooid met code, als ik die scan geeft het niks aan op mijn post app? moet ik me mu zorgen om maken? of kan ik informeren bij een plaatselijke post.nl punt vragen. Wees een vent en sta niet zo in je broek te schijten als de postbode voor de deur staat. 2 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
edbe Geplaatst: 15 april 2023 Auteur Geplaatst: 15 april 2023 9 minuten geleden, cookie monster zei: Heb je wel iets besteld ?? Anders .... Het meest logische antwoord op uw vraag !! nee, dat is het juist. 1 minuut geleden, Drs. IJzerbout zei: Wees een vent en sta niet zo in je broek te schijten als de postbode voor de deur staat. wordt moeilijk als je niet thuis bent. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
cookie monster Geplaatst: 15 april 2023 Geplaatst: 15 april 2023 27 minuten geleden, edbe zei: nee, dat is het juist. Ga naar de post met het briefje , dan kunnen checken voor welk adres 😉 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
moonchild Geplaatst: 15 april 2023 Geplaatst: 15 april 2023 Briefje in de bus is toch afgeschaft. of is dit 2 jaar geleden gebeurt VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
gerrit B Geplaatst: 15 april 2023 Geplaatst: 15 april 2023 Dat briefje in de bus met code was dus juist om de malware op je apparatuur te krijgen 😁 Was het toch gewoon iemand die je een goede fles wijn oid. heeft willen sturen. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 16 april 2023 Geplaatst: 16 april 2023 Had ik ook met een levering van satspoc, uiteindelijk bleek dat één code voor het meest dichtbij gelegen Post Nl Afhaalpunt dat zaterdags pakketten aanneemt. En dat ontdekte ik pas dinsdags. Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen