JohnnyBee Geplaatst: 28 april 2023 Geplaatst: 28 april 2023 Hoi all, Ik heb een router waarop ik wil inloggen om zijn instellingen te bekijken, maar weet het ip-adres en de login er niet van. Kan er iemand me vertellen of ik daar nog in kan komen zonder een reset ervan te doen, want ik wil de instellingen ervan kunnen uitlezen. P.S. login gebruiker en paswoord zijn niet meer gewoon admin ofzo...! Bedankt voor de tips, Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
JohnnyBee Geplaatst: 28 april 2023 Auteur Geplaatst: 28 april 2023 Ip- adres is geen probleem, maar de login, das weer wat anders, iemand tips....resetten kan niet hé, anders ben ik de instellingen kwijt.... ! TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
bellejt Geplaatst: 28 april 2023 Geplaatst: 28 april 2023 welke router ? al de basis inlog geprobeerd en waarom heb je die instellingen nodig dan ? Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 28 april 2023 Moderator Geplaatst: 28 april 2023 Zonder dat we weten om welk apparaat het gaat blijft het gissen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
JohnnyBee Geplaatst: 28 april 2023 Auteur Geplaatst: 28 april 2023 Het betreft een MicroTik router, heb er 1'tje dewelke instellingen heeft derin zitten en 1'tje die na herstelling gereset is en wil nu de instellingen van de goede kopiëren zodat ik 2 werkende routers heb met exact dezelfde instellingen, maar ik ken dus de login niet van de goede router. En @bellejt, had reeds in begin gepost dat basis - standaard inlog vervangen is, daar gaat het juist om.... TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
bellejt Geplaatst: 28 april 2023 Geplaatst: 28 april 2023 dan zal het hopeloos worden tenzij je de originele eigenaar vind die het veranderd heeft. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 29 april 2023 Geplaatst: 29 april 2023 Jaaaaaaaaaaaaren geleden was er een alcatel speedtouch ADSL modem repair shop, die heeft mijn modem eens gemaakt zodat ik er weer op inloggen kon. 2003 of zo Die wachtwoorden voor de login zijn echter bijna niet te hacken bij moderne toestellen, omdat je anders ook als niet eigenaar de gegevens van andere mensen zou kunnen stelen, dus het zal een volledige reset moeten worden. Second Life Mungo Parker
JohnnyBee Geplaatst: 29 april 2023 Auteur Geplaatst: 29 april 2023 Ja, inderdaad ik vreesde daar al voor, toch bedankt voor het meedenken ! johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
acguest Geplaatst: 16 mei 2023 Geplaatst: 16 mei 2023 Op 28-4-2023 om 17:37, JohnnyBee zei: Het betreft een MicroTik router, heb er 1'tje dewelke instellingen heeft derin zitten en 1'tje die na herstelling gereset is en wil nu de instellingen van de goede kopiëren zodat ik 2 werkende routers heb met exact dezelfde instellingen, maar ik ken dus de login niet van de goede router. En @bellejt, had reeds in begin gepost dat basis - standaard inlog vervangen is, daar gaat het juist om.... Al geprobeerd via de website van de fabrikant (ask Dr. Google) ? Er zijn meerde types van routers.
jeevanhoof Geplaatst: 16 mei 2023 Geplaatst: 16 mei 2023 (aangepast) En wat gebeurd er als je de router volledig reset? Is er nergens een gaatje voorzien om het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. dit heb ik nog gevonden Mikrotik Factory Reset Guide Disconnect the power cord from the unit. Hold the reset button and do not release. Plug the power cord in and wait until the ACT light starts flashing. Now release the button to clear configuration. Wait for a few minutes for the router to clear and restore the factory settings. Oei ik zie net dat je geen reset wilde doen.... 16 mei 2023 aangepast door jeevanhoof dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen