paardengek Geplaatst: 2 mei 2023 Geplaatst: 2 mei 2023 2 uren geleden, ceesv zei: De kwaliteit van de logos is nu weer in overeenstemming met de kwaliteit van de programmas! Dus de logo's zijn weer slechter in kwaliteit geworden....🤪 1 Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
usefullaliman Geplaatst: 3 mei 2023 Geplaatst: 3 mei 2023 Ik vindt de logo''s niet de beste ,maar ze zijn wel beter dan de vorige. Logo''s zijn niet het belangrijkste ,als de in houd maar kwalitatief goed is,maar dat is helaas tegenwoordig niet zo. "We ride together, we die together. Bad boys for life."
Penthe Geplaatst: 3 mei 2023 Geplaatst: 3 mei 2023 Heb het logo gezien gisteren op RTL5 en zag dat deze na de commercials even in kleur bleef en daarna wit transparant werd, dat is op zich veel beter als het voorgaande logo.
DigisatBelgium Geplaatst: 4 mei 2023 Geplaatst: 4 mei 2023 IK blijf het een "onpersoonlijk" logo vinden, net alsof ik naar de Duitse RTL zit te kijken
Mojo Geplaatst: 7 mei 2023 Geplaatst: 7 mei 2023 Op 4-5-2023 om 22:43, DigisatBelgium zei: IK blijf het een "onpersoonlijk" logo vinden, net alsof ik naar de Duitse RTL zit te kijken Gewoon niet meer kijken = Probleem opgelost 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 mei 2023 Geplaatst: 7 mei 2023 Mij interesseert dat logo de bonen niet. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
cookie monster Geplaatst: 7 mei 2023 Geplaatst: 7 mei 2023 Inderdaad , die logo 's .... 🎼 !!!! Ik kijk niet naar het programma , maar .... ik kijk altijd naar .... juist ja .... 🥳 De inhoud is inderdaad belangrijker !! Daarom gebruik ik youtube , volledige showprogramma's bekijken .... , ik pas !! 🤪 Soms zet ik de snelheid op 1,25 , dan gaat het wat sneller , en beter !! 😁 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Mojo Geplaatst: 9 mei 2023 Geplaatst: 9 mei 2023 Op 4-5-2023 om 22:43, DigisatBelgium zei: IK blijf het een "onpersoonlijk" logo vinden, net alsof ik naar de Duitse RTL zit te kijken Of de Luxemburgse You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Arnoldsat Geplaatst: 12 mei 2023 Geplaatst: 12 mei 2023 Het valt mij op dat RTL9 (Frankrijk) niet meegedaan heeft in deze wijziging Vu+ Uno • Dreambox DM7000 • Nokia MM9600 • Triax 78 • ALPS • Moteck 2100A • 53°E-43°W Wat vervelend dat de url van mijn website hier niet mag! Nou ja, zie mijn profiel dan maar
cookie monster Geplaatst: 12 mei 2023 Geplaatst: 12 mei 2023 Da' logo valt nog te pruimen !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
mereltje Geplaatst: 12 mei 2023 Geplaatst: 12 mei 2023 55 minuten geleden, cookie monster zei: Da' logo valt nog te pruimen !! Duidelijk met de Franse slag gemaakt 😂 1 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
chukky2 Geplaatst: 12 mei 2023 Geplaatst: 12 mei 2023 9 uren geleden, Arnoldsat zei: Het valt mij op dat RTL9 (Frankrijk) niet meegedaan heeft in deze wijziging Denk dat de Franse rtl ook helemaal niets te maken heeft met de Luxemburgse rtl en Duitsland.
cookie monster Geplaatst: 12 mei 2023 Geplaatst: 12 mei 2023 56 minuten geleden, chukky2 zei: Denk dat de Franse rtl ook helemaal niets te maken heeft met de Luxemburgse rtl en Duitsland. https://en.wikipedia.org/wiki/RTL_Group https://nl.wikipedia.org/wiki/RTL_Group#Luxemburg https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_televisiekanalen_in_Luxemburg C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Arnoldsat Geplaatst: 15 mei 2023 Geplaatst: 15 mei 2023 (aangepast) Aha, ik wist niet dat ze verkocht waren.. Ze waren wel van RTL Group tot 1998 en zenden nog steeds onder Luxemburgse uitzendlicentie https://nl.wikipedia.org/wiki/RTL9 15 mei 2023 aangepast door Arnoldsat Toevoeging van linkje Vu+ Uno • Dreambox DM7000 • Nokia MM9600 • Triax 78 • ALPS • Moteck 2100A • 53°E-43°W Wat vervelend dat de url van mijn website hier niet mag! Nou ja, zie mijn profiel dan maar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen