Ga naar inhoud


IPhone 7 reparatie


Mimisiku

Aanbevolen berichten

Na 6 jaar was de batterij van mijn iPhone 7 aan zijn einde. Gaf al een tijdje aan ‘onderhoud’ aan bij ‘Batterij’. Was nog maar 77% oplaadbaar. Liep in een halve dag leeg ook al deed je nauwelijks iets met de telefoon. Gisteren contact met een Apple Store in de buurt. Vandaag langsgebracht en binnen 45 minuten de batterij vervangen.. Was ook niet te duur. €79 betaald en weer buiten.. Best wel netjes voor zo’n ‘oud’ beestje…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


30 jaar geleden kon ik zoiets kleins nog zien. Nu allang niet meer

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij bent niet de enige…..😂

 

Ondanks dat je een complete set gereedschap inclusief een bijbehorende handleiding voor het vervangen kunt kopen is het nog een heel gefrummel.

Ik ga er in elk geval niet meer aan beginnen.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Mimisiku zei:

Na 6 jaar was de batterij van mijn iPhone 7 aan zijn einde. Gaf al een tijdje aan ‘onderhoud’ aan bij ‘Batterij’. Was nog maar 77% oplaadbaar. Liep in een halve dag leeg ook al deed je nauwelijks iets met de telefoon. Gisteren contact met een Apple Store in de buurt. Vandaag langsgebracht en binnen 45 minuten de batterij vervangen.. Was ook niet te duur. €79 betaald en weer buiten.. Best wel netjes voor zo’n ‘oud’ beestje…

Fraai dat hij weer super werkt. Bij andere smartphones als bv Samsung is 6 jaar al heel erg lang.

Moet zeggen dat de 10 jaar oude reserve iPhone van m'n lief nog altijd probleemloos werkt en onlangs nog een update kreeg.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet echt een Apple adept en heb inmiddels alle merken wel een keer gehad (Samsung, Sony, Motorola etc). De iPhones werkten altijd prima en liepen nooit vast. Ik heb door verlenging ook de iPhone 11 en iPhone 13 liggen maar die liggen nieuw in de doos omdat de iPhone 7 nog prima werkt en ook lekker handzaam is. De 11 en 13 zijn echt van die ‘planken’ die niet in je pocket passen…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

De iPhone 7 gaat tot iOS 15.7 en daar werkt voorlopig alles op wat ik gebruik (en dat is weinig). Ik gebruik WhatsApp (voor werk en familie) en Outlook. Wel een Addblocker om nog een beetje fatsoenlijk te kunnen browsen….De iPhone 11 en 13 liggen nog ongebruikt in de kast…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...