Ga naar inhoud


Canaldigitaal verhoogt prijzen


ceesv

Aanbevolen berichten


Op 25-5-2024 om 12:29, Codx zei:

 

Maar dat is ook exact het probleem,  het mes snijdt aan beide kanten. Als ze vandaag met een light pakket komen met 35 zenders voor 10 euro minder gaat 80% direct over naar dat pakket en dan verliezen ze een hoop geld.  Dan kun je wel denken, ja maar nu wordt het aantrekkelijker als instap maar hoeveel nieuwe klanten levert dat ze op? 

 

Het is ook aannemelijk dat ze aan twee klanten met een Royaal-pakket meer verdienen dan aan tien klanten die destijds het oude Settopbox-pakket hadden.

Maar goed : Wat je nu ziet is dat het klantenbestand is gereduceerd naar mensen die in het buitenland wonen of mensen die ergens op het platteland wonen waar geen alternatieven zijn.   

 

Ik vind het jammer dat het zo gelopen is, maar het prijsverschil tussen Canal Digitaal en bv KPN is veel te groot om concurrerend te zijn. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 2 en die 10 leverden samen meer dan die 2 alleen.

Maar ze hebben gekozen voor zoveel mogelijk (geld) voor zo weinig mogelijk (aanbod).

Sluw?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe duurder hun karig aanbod hoe meer mensen er naar iptv gaan die spotgoedkoop wordt aangeboden voor volledige pakketten.Of dit dan al dan niet legaal is speelt voor velen geen rol als men maar voor een betaalbaar tarief kan kijken.De jeugd kijkt al volledig naar netflix en soortgelijke zie ik hier in de jeugdige vriendenkring.Die interesseren zich niet voor dure abo's die ze elders kunnen hebben via streaming.Op de smart tv heb je trouwens alle kanalen in free to view in belgie dus geen abo nodig

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe duur is een CD iptv abo?

Want ik kijk de interessante Nederlanders terrestrial en heb een tijd Apple + gratis gehad na een aankoop en daarna Disney+ voor bijna gratis en nu Amazon voor weinig (met gratis verzending van aankopen) met meer films en series dan je kunt zien .

Heeft het dan zin om weer naar CD te gaan waar ik jarenlang met veel plezier klant was bij een groot aanbod tegen schappelijke prijs?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bizar.

 

Ik krijg hier opeens een rode en rood omlijnde plaatsing met "Hidden- This content must be approved before it can be edited."

Kunnen jullie het bericht zien en zo ja, in welke kleur?

Nog nooit zoiets meegemaakt...

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog geen mail gehad,  en vind het ook niet op hun site.

Bron aub?

Dank u.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

🫠

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, ceesv zei:

🫠

Heb de loep erbij gepakt om zekerheid te hebben wat er staat, maar wat is OIF AEO? Over iedere fout alleen erg ongewoon?

Iets in de trant van WTF?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...