Ga naar inhoud


Canaldigitaal verhoogt prijzen


ceesv

Aanbevolen berichten


6 uren geleden, Sprietje zei:

Vandaag een e-mail van Canal Digitaal gehad dat de abonnementsprijs met €2,- / maand omhoog gaat per 1 juli. Precies een maand van te voren zoals wettelijk is voorgeschreven.

 

Dat is toch 2 maanden?

 

Je moet ook de gelegenheid krijgen met in achtneming van een maand opzegtermijn te kunnen opzeggen.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee, een maand voor de verhoging is de mededeling publiek te maken.

Je hebt nu de tijd op te zeggen tot de verhoging effectief is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-5-2024 om 22:07, Sprietje zei:

Hier op de campo? Nee, alleen maar internet via een straalverbinding en die ligt er nogal eens uit.

Starlink is in Spanje al verkrijgbaar voor €29,-/ maand. Geen glasvezel snelheden, maar wel betrouwbaar en onbeperkt internet voor een habbekrats. Aanschaf benodigde apparatuur €349. Zie: https://www.starlink.com/es/service-plans .Dan kan CanalDigitaal er uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan unicast HD streamen? Als je er niet afgegooid wordt vanwege fair use policy vind ik dat wel een treurige vooruitgang, vanuit efficiency oogpunt.

44 minuten geleden, zeeteefje zei:

Starlink is in Spanje al verkrijgbaar voor €29,-/ maand. Geen glasvezel snelheden, maar wel betrouwbaar en onbeperkt internet voor een habbekrats. Aanschaf benodigde apparatuur €349. Zie: https://www.starlink.com/es/service-plans .Dan kan CanalDigitaal er uit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-5-2024 om 17:04, Noordzee zei:

 

Het is ook aannemelijk dat ze aan twee klanten met een Royaal-pakket meer verdienen dan aan tien klanten die destijds het oude Settopbox-pakket hadden.

Maar goed : Wat je nu ziet is dat het klantenbestand is gereduceerd naar mensen die in het buitenland wonen of mensen die ergens op het platteland wonen waar geen alternatieven zijn.   

 

Ik vind het jammer dat het zo gelopen is, maar het prijsverschil tussen Canal Digitaal en bv KPN is veel te groot om concurrerend te zijn. 

Riant is nu 24 euro maar gaat dat nog omhoog? En Digitenne 18 euro?

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, zeeteefje zei:

Starlink is in Spanje al verkrijgbaar voor €29,-/ maand. Geen glasvezel snelheden, maar wel betrouwbaar en onbeperkt internet voor een habbekrats. Aanschaf benodigde apparatuur €349. Zie: https://www.starlink.com/es/service-plans .Dan kan CanalDigitaal er uit.

 

Ik ben hiervan op de hoogte en ben al het overwegen om hierop over te stappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, OFDM zei:

Riant is nu 24 euro maar gaat dat nog omhoog? En Digitenne 18 euro?

Riant gaat per 1 juli 2024 naar € 25.95

 

Rebox 8220HD; Rebox 4000HD; 2x CI -module (wit); Astra 1 (78), Astra 3 (88), Astra 2 (200)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Sprietje zei:

 

Ik ben hiervan op de hoogte en ben al het overwegen om hierop over te stappen.

Maar dan heb je alleen Internet. Welke TV oplossing komt er dan nog bij? Ik ben wel benieuwd of dat zonder onderbrekingen draait of is dat een kwestie van een flinke buffertijd accepteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Pergola zei:

Riant gaat per 1 juli 2024 naar € 25.95

 

Dat is een best bedrag maar om de vergelijking compleet te maken: Het ongecodeerde Kabel TV pakket van Ziggo met NPO en buitenland in HD maar de bekende commerciëlen in SD gaat per 1 juli van 22,95 naar 23,82 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, OFDM zei:

Maar dan heb je alleen Internet. Welke TV oplossing komt er dan nog bij? Ik ben wel benieuwd of dat zonder onderbrekingen draait of is dat een kwestie van een flinke buffertijd accepteren?

Ik ken mensen in Spanje in de buurt die Starlink hebben en er tevreden over zijn. Ik zal er eens langs gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, astro iris zei:

Van 29/05 tot 01/07 is 1 maand en 3 dagen, dus op tijd. ;)

 

Volgens mij is het minimaal 2 maanden van te voren aangeven dat de prijs verhoogd wordt.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Sprietje zei:

Ik ken mensen in Spanje in de buurt die Starlink hebben en er tevreden over zijn. Ik zal er eens langs gaan.

NLZiet zul je er waarschijnlijk zonder enig probleem mee kunnen kijken, ben je gelijk stukken goedkoper uit en reclame vrij terug kijken.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
29 minuten geleden, Miauw zei:

 

Volgens mij is het minimaal 2 maanden van te voren aangeven dat de prijs verhoogd wordt.

Graag je onderbouwing.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...