Ga naar inhoud


Canaldigitaal verhoogt prijzen


ceesv

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, ceesv zei:

Graag je onderbouwing.

 

Ik meen dat het wettelijk in Nederland is, je moet ruim de gelegenheid hebben om je abonnement te kunnen beëindigen.

 

Ik vergelijk het even met huur aanpassing, dat moet ik minimaal 2 maanden voor de aanpassing (is meestal verhoging), op de hoogte te worden gebracht, dat is wettelijk.

 

Als je een maand opzegtermijn hebt, dan is het onredelijk dat de laatste dagen voor een maand het abonnement aangepast wordt, dat je niet ruim de gelegenheid hebt om in actie te komen.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


6 uren geleden, Miauw zei:

 

Ik meen dat het wettelijk in Nederland is, je moet ruim de gelegenheid hebben om je abonnement te kunnen beëindigen.

 

Even googelen, en dan krijg je het antwoord.

https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/abonnementen/aanbieder-verandert-prijzen-of-algemene-voorwaarden

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Miauw heeft de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.

Ik heb 2  keer aangegeven dat het een maand is maar miauw denkt gehoord te heb en dat het anders is.

Maar ik wacht nog steeds op onderbouwing van miauw.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, OFDM zei:

Maar dan heb je alleen Internet. Welke TV oplossing komt er dan nog bij? Ik ben wel benieuwd of dat zonder onderbrekingen draait of is dat een kwestie van een flinke buffertijd accepteren?

Er zijn al velen voorgegaan en die gebruiken probleemloos NLZiet  via Starlink.  Wie in Nederland een abbo heeft bij Ziggo of KPN kan gewoon die app gebruiken om in het buitenland via internet te kijken, gratis. Of het internet via Starlink, ADSL of Glasvezel komt maakt eigenlijk niet uit, zo lang je maar minimaal zo'n 10 Mb/s haalt werkt het probleemloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-5-2024 om 20:49, moonchild zei:

Ik wil wel alles op de vu+ kunnen bekijken. Dus niet via de AB van de tv een app opstarten :(

Een alternatief (wat ikzelf ook gebruik) is om met jouw ontvanger Digitenne te kijken. 

Kost achttien euro per maand voor iets meer dan 30 HD-zenders.

Een stuk goedkoper dan Canal Digitaal en je onvangt ook Eurosport en Discovery.   

  • Like 1

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zouden ze veel klanten verliezen?

Ik kreeg 50€ cashback en dezelfde prijs als ik intekende voor 1 jaar. Deed uk dat voor 2 jaar, 90€ cashback.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Noordzee zei:

Een alternatief (wat ikzelf ook gebruik) is om met jouw ontvanger Digitenne te kijken. 

Kost achttien euro per maand voor iets meer dan 30 HD-zenders.

Een stuk goedkoper dan Canal Digitaal en je onvangt ook Eurosport en Discovery.   

Dat klopt, maar moet ik 1 dvb-s tuner opgeven. De Ci+ werkt stabiel in enigma ontvangers? Opnemen en timeshift werkt ook?

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opnemen doe ik nooit. Al sinds de jaren 90 niet meer. Als ik bij (hoge) uitzondering iets wil terugkijken. doe ik dat wel via internet.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Nederbelg zei:

Het gekke is dat ik de bewuste e-mail niet gekregen heb.

Mailadres staat correct in mijncanaldigitaal. 


 

Hier ook niks ontvangen hoor, waarschijnlijk sturen ze geen emails naar buitenlandse adressen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk dat mails van CanalDigitaal  in de Spambox terechtkomen?🤔

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal Digitaal wist me anders bij de vorige verhoging goed te vinden 😒


Spam wordt regelmatig gecontroleerd, daar zit niets in.

Volg dit draadje nu sinds eerste bericht over de verhoging en tot nu toe geen e-mail ontvangen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...