Ga naar inhoud


Canaldigitaal verhoogt prijzen


ceesv

Aanbevolen berichten

 

hoi monteur is geweest er zat in de glasvezel centrale  een verkeerde kabel of niet goed aangesloten 

monteur heeft het verholpen 

maar zit nu bij cd prima zo 

gr 

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 25-5-2024 om 11:38, astro iris zei:

Als ik zo het zenderaanbod bekijk, dan zie ik een 10 tal zenders waar veel wordt naar gekeken, maar zeker 90% zelden of nooit.   Persoonlijk heb ik ook Ziggo Sport Totaal erbij omdat ik een sportfanaat ben.

Ik heb er cijfers bij gevonden, interessant. Er kan behoorlijk op bandbreedte bespaard worden lijkt mij zo.

 

https://www.marketingfacts.nl/berichten/nationaal-media-onderzoek-weinig-verschuivingen-in-kijktijd-en-marktaandelen-januari-2024/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb sinds vandaag KPN TV     , wat een verbetering  qua beeld  

Ik had in 1e instantie geen ontvangst maar dat bleek aan de HDMI kabel te liggen van de REBOX    , bij vervanging door de KPN ultra 4k kabel meteen ontvangst  . Toen ik Canal digitaal via chat wilde opzeggen kwamen ze steeds weer met aanbiedingen maar uiteindleijk na aandringen is de opzegging bevestigd  Een ding waar mijn vrouw nog moet aanwennen is dat zij nu de naam van de zender niet kan zien .

  

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Hansw zei:

Ik heb sinds vandaag KPN TV     , wat een verbetering  qua beeld  

Ik had in 1e instantie geen ontvangst maar dat bleek aan de HDMI kabel te liggen van de REBOX    , bij vervanging door de KPN ultra 4k kabel meteen ontvangst  . Toen ik Canal digitaal via chat wilde opzeggen kwamen ze steeds weer met aanbiedingen maar uiteindleijk na aandringen is de opzegging bevestigd  Een ding waar mijn vrouw nog moet aanwennen is dat zij nu de naam van de zender niet kan zien .

  

 

Ik denk dat je digitenne bedoeld.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tonskidutch zei:

Hij verkoopt z'n rebox en schotel dus hij zal best wel de arris UHD box hebben van KPN voor KPN TV. ;)

Ja dat klopt . Ik heb de Arris Vip 5202  box     Nu heb ik twee extra afstandsbedieningen van ONE  for All   

Bij een lukte het dmv  CODE 2  ( KPN )  in te voeren  voor  STB     maar bij de tweede (ander type  )   lukt het niet 

Ik heb in de bijbehorende gids 3 codes gevonden voor Arris maar die werken niet 

Weet iemand misschien de code voor invoeren va de Arris 5202  

aangepast door Hansw
probleem opgelost
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Hansw zei:

Ik heb sinds vandaag KPN TV     , wat een verbetering  qua beeld  

Ik had in 1e instantie geen ontvangst maar dat bleek aan de HDMI kabel te liggen van de REBOX    , bij vervanging door de KPN ultra 4k kabel meteen ontvangst  . Toen ik Canal digitaal via chat wilde opzeggen kwamen ze steeds weer met aanbiedingen maar uiteindleijk na aandringen is de opzegging bevestigd  Een ding waar mijn vrouw nog moet aanwennen is dat zij nu de naam van de zender niet kan zien .

  

De Nederlandse zenders zijn beter dan bij Canal digitaal? Ik hoor dat Ziggo beter is dan KPN maar dat is niet aan mij te beoordelen. Ze zullen er ongetwijfeld veel aan sleutelen. De buitenlandse zenders zijn van eigen satelliet ontvangst gegarandeerd beter of in het beste geval gelijk aan de provider kwaliteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, OFDM zei:

Love Nature is toch satelliet haha. Ik had er in 2018 contact over, was een aandacht punt. Toen nieuw en heel belangrijk. Ik denk dat de kwaliteit daarvan niet ter discussie zal komen te staan.

Het Kpn 4 k  pakket bestaat uit  de volgende zenders   :   Xite, , Insight , Love Nature en  ESPN UHD   

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Hansw zei:

Het Kpn 4 k  pakket bestaat uit  de volgende zenders   :   Xite, , Insight , Love Nature en  ESPN UHD   

Dan is daaruit alleen Love Nature van satelliet. Die andere zijn volgens mij Nederlandse IP aangevoerde zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, digitaal kijker zei:

@OFDM insight en love nature zitten bieden in 4K op de hotbird 😉

Ik ken Insight niet dus even opgezocht met Google en daar ik over de kickoff in Nederland. Vandaar nam ik aan dat het signaal ook via IP komt maar beide kan ook waar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-6-2024 om 15:01, OFDM zei:

 

   

Ik heb nog een probleempje   

Ze zouden me nog een HDMI 4K kabel toesturen  maar die heb ik nog niet in huis 

Ik had mijn oude  HDMI kabel van de REBOX aangesloten op de Arris maar kreeg toen geen beeld 

Dit bleek geen 4 K kabel te zijn .

Nu heb ik nog een aantal HDMI kabels liggen  op een staat HIGH  Speed  kan ik die gebruiken

aangepast door Hansw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...