digitaal kijker Geplaatst: 21 juni Geplaatst: 21 juni 1 uur geleden, Hansw zei: Ik heb nog een probleempje Ze zouden me nog een HDMI 4K kabel toesturen maar die heb ik nog niet in huis Ik had mijn oude HDMI kabel van de REBOX aangesloten op de Arris maar kreeg toen geen beeld Dit bleek geen 4 K kabel te zijn . Nu heb ik nog een aantal HDMI kabels liggen op een staat HIGH Speed kan ik die gebruiken minimum een 2.2 kabel heb je nodig denk ik. die high speed kan een 2.1 zijn. test het eens uit. 1 Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Moderator ceesv Geplaatst: 21 juni Auteur Moderator Geplaatst: 21 juni Een highspeed kabel zou moeten werken, gewoon proberen. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Hansw Geplaatst: 22 juni Geplaatst: 22 juni Ik heb iets vreemd Ik had in de oude situatie mijn Rebox op HDMI2 en Blu-ray speler op HDMI 1 aangesloten op mijn Yamaha Rx -v 6a receiver Vanuit de Yamaha HDMI out (Arc) naar de TV Dit werkte goed Als ik nu de aansluitingen hetzelfde uitvoer met de KPN Box krijg ik geen beeld , dus van HDMI out van de receiver naar de KPN box ( HDMI kabel 4 k ). Ik krijg wel beeld als ik de KPN box rechtstreeks op de Tv aansluit Kan het zijn dat de Yamaha receiver het signaal van de 4k HDMI kabel niet verwerkt Mvg Hans
Moderator ceesv Geplaatst: 22 juni Auteur Moderator Geplaatst: 22 juni Is je receiver geschikt voor de doorgifte van 4K? Welk model is het? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Hansw Geplaatst: 23 juni Geplaatst: 23 juni Beste ceesv , ik heb het probleem gevonden. Ik had tijdelijk een optische kabel vanuit de KPN box naar de Yamaha RX V 6 A aangesloten om het radio geluid te kunnen weergeven Deze had ik met SCENE 2 vastgelegd zodat als mijn vrouw de Yamaha s, morgens aanzet hij automatisch op AV 1 ( optische aansluiting ) instelt Maar door deze instelling werkte de oorspronkelijke instelling HDMI 2 niet meer ( Tv weergave ) . Ik had op SCENE 2 oorspronkelijk de REBOX vastgelegd De Optische kabel verwijderd en op SCENE 2 weer TV weergave van KPN box ingesteld Mvg Hans
Moderator ceesv Geplaatst: 23 juni Auteur Moderator Geplaatst: 23 juni 👍 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Hansw Geplaatst: 23 juni Geplaatst: 23 juni Wat ik niet had verwacht dat als je met SCENE een instelling hebt opgeslagen hem niet handmatig kan overrulen maw ik koos op de afstandsbediening van de Yamaha bij INPUT voor HDMI 2 ( waar de KPN box is aangesloten ) en toch ging hij naar de instelling AV1 waar de optische kabel was aangesloten Toen ik daadwerkelijk de optische kabel uit de KPN box verwijderd had kon ik de juiste instelling kiezen Maar goed weer een les voor de toekomst Hans
OFDM Geplaatst: 23 juni Geplaatst: 23 juni Dank voor het overnemen, ik ben ook niet bekend met HDMI standaarden.
harryinstallatie Geplaatst: 29 juni Geplaatst: 29 juni (aangepast) Shit hier nu ook 2 euro erbij met 2 kaarten nu op 42,45 per maand zag ik van de week. Ooit had ik voor elke ontvanger een kaart maar toen dat de 100,- voorbij ging deels al wat opgezegd. Het liep met 2 kaarten nu toch soms in de soep met 6 ontvangers erop via oscam als de kinderen thuis sliepen en er 4 ontvangers aan stonden dan greep de sid limit in kwam niet vaak voor maar wel irritant dat er 1 keer in de maand voor dik 40,- niet even 4 een avond aan kunnen ik bleef aan het lopen met de kaarten(en boze vrouw). Ik zeg het op maar wil wel astra 2 behouden en meer satellieten daarom 6 combo ontvangers gekocht. Nu een combi van dvb-s en dvb-c draait mooi. Dvb-c via Kabelnoord 18,50 per maand met veel meer zenders, je mag bij hun zelfs 5 kaarten toevoegen en de kaart kost maar 15,- . Ik heb 1 kaart en deel intern met oscam gaat na wat gepruts goed de irdeto kaar wil global emm voor hij beeld geeft, eerst had ik elke user update rechten gegeven maar dan kwamen er time outs omdat de kaart het erg druk had. Nu 1 als server die blijft aan staan om de kaart bij de tijd te houden en de rest kaart update uit en dat loopt prima zonder sid limit. Kan natuurlijk ook gewoon een paar smartcards bijkopen maar goed het is een hobby. Tabee canal digitaal 27 jaar, het kan ze waarschijnlijk niks schelen maar ze graven hun eigen graf. Nog effe uittesten en dan verheug ik me erop canal digitaak te bellen. 29 juni aangepast door harryinstallatie 4 x Edision nino+ hybride op de T90 Hotbird, Astra 2 en kabel via multiswitch 1 x Octagon SF8008 Supreme UHD 4K Combo-Receiver als server
Gerard 76 Geplaatst: 1 juli Geplaatst: 1 juli Doelbewust beleid lijkt het wel. Gewoon duurder maken en cashen zolang t nog kan. Daarna, wanneer er echt nog weinig satelliet klanten over zijn, noodgedwongen flink saneren en in de kosten snijden.
zeeteefje Geplaatst: 18 juli Geplaatst: 18 juli Canaldigitaal heeft dit proces zelf versneld door als enige provider van Nederland te beweren dat bij hun HD de standaard was, en vervolgens die belofte ook als enige provider van Nederland nooit na te komen." Het slechtse beeld voor de hoogste prijs" is al zeker tien jaar de realiteit. En dan lopen klanten weg. Alternatieven genoeg, allemaal goedkoper, met een ruimer aanbod en beter beeld. Het verbaasd me al dat ze nog bestaan. Die overgang naar Nagra Cak7 gaat nooit meer gebeuren. Ze stoppen gewoon voor die tijd met uitzenden.
Miauw Geplaatst: 18 juli Geplaatst: 18 juli (aangepast) 8 uren geleden, zeeteefje zei: Canaldigitaal heeft dit proces zelf versneld door als enige provider van Nederland te beweren dat bij hun HD de standaard was, en vervolgens die belofte ook als enige provider van Nederland nooit na te komen." Het slechtse beeld voor de hoogste prijs" is al zeker tien jaar de realiteit. En dan lopen klanten weg. Alternatieven genoeg, allemaal goedkoper, met een ruimer aanbod en beter beeld. Het verbaasd me al dat ze nog bestaan. Die overgang naar Nagra Cak7 gaat nooit meer gebeuren. Ze stoppen gewoon voor die tijd met uitzenden. De uitdrukking "Gooi nooit je schoenen weg voordat je nieuwe hebt." is hier volgens mij van toepassing. Proberen zoveel mogelijk van satelliet naar internet te verhuizen totdat er voldoende snelheid over het internet in Europa kan, dan stappen ze mogelijk pas van satelliet af. Sinds het door een Frans bedrijf overgenomen is, zit er weer wat geld om het wat langer uit te zingen die ze nodig hebben, de concurrentie als bijvoorbeeld NL-ziet bestaat al even. 18 juli aangepast door Miauw Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Tonskidutch Geplaatst: 26 juli Geplaatst: 26 juli Ik ben er op andere niveaus en bij andere topics mede schuldig aan maar kunnen we prijsverhogingen a.u.b. uit de discours houden. Je wordt steeds minder vrolijk wakker. Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen