Ga naar inhoud


Canaldigitaal verhoogt prijzen


ceesv

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Mooi dat je het nog even als bronvermelding aan de lezers geeft.

Maar je leest niet wat ik schreef.

Je schrijft: Jullie verwijzen naar de fabeltjeskrant inzake een heffing of belasting.

Niks geen fabeltjeskrant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

Geplaatst: (aangepast)
Op 17-5-2023 om 21:26, Noordzee zei:

Volgend de website gaat :

 

Riant van 21,95 naar 23,95

Rijk van 26,95 naar 28,95

Royaal van 36,95 naar 38,95

 

Wat een prijzen!

En dat terwijl ze ooit toch echt een vaste prijs van 10,00 (voor het goedkoopste pakket) hadden beloofd. 

Op deze manier houden ze alleen klanten over die geen alternatief hebben. 

 

 

Ik lees net op Totaal TV dat de prijzen per 1 juli 2024 wederom met twee euro per maand gaan stijgen. 

 

“Rijk/Royaal en Riant klanten ontvangen uiterlijk begin volgende week informatie over de aankomende prijsverhoging per 1 juli. Deze bedraagt twee euro per maand. Dit geldt uiteraard niet voor abonnees die zes of twaalf maanden vooruit betaald hebben. Voor hen gaat de prijsverhoging gelden bij de nieuwe betalingstermijn.”

 

Dat wordt dan

 

Riant van 23,95 naar 25,95

Rijk van 28,95 naar 30,95 

Royaal van 38,95 naar 40,95

 

 

 

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb allang opgezegd. Bij CDS is de leuze Minder voor Meer i.p.v. andersom... Via Ziggo ontvang je de NL zenders goedkoper. CDS is hooguit nog noodzaak voor NL-ers buiten het NL grondgebied. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Mimisiku zei:

Ik heb allang opgezegd. Bij CDS is de leuze Minder voor Meer i.p.v. andersom... Via Ziggo ontvang je de NL zenders goedkoper. CDS is hooguit nog noodzaak voor NL-ers buiten het NL grondgebied. 

Klopt, Bij KPN betaal je 12,50 per maand. En dan heb je ook Eurosport en Discovery.  

Canal Digitaal is alleen nog maar interessant voor mensen die absoluut geen alternatief hebben.    

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De alternatieven worden steeds gunstiger t.o.v. hetgeen Canaldigitaal te bieden heeft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Sprietje zei:

Ik denk dat ik maar een een pakket lichter ga nemen van Rijk naar Riant. Het verschil is nog maar een paar zenders.

 


Goed idee Sprietje. Die optie was ik even vergeten. Dank! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sprietje zei:

Ja als je goed internet hebt.

Heb je nog geen Fibra daar dan?, ik heb dat al sinds 2016 en ik woon op een URB. Anders kijken of je 5G dekking hebt.

 

De schotel gaat hier binnenkort van de muur af.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen hond die het accepteert dat het cd pakket steeds kleiner wordt en tegelijkertijd steeds duurder. Dit zijn dan ook de stuiptrekkingen van een bedrijf dat ooit heel betekenisvol was in tv land.

  • Bedankt 1

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dat jullie Nederlanders andere alternatieven hebben, die misschien goedkoper zijn dan CD, maar denk ook eens aan de vele Nederlanders en anderen in het buitenland die geen andere mogelijkheden hebben en alleen aangewezen zijn op CD.  Voor hen zou het een spijtige zaak zijn dat CD verdwijnt. Ik vind het steeds jammer dat hier sommigen op de lijst alleen aan zichzelf denken en het failliet van CD lijken te wensen. Laat ons met zijn allen hopen dat dit niet het geval wordt.

16 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Jammer voor enkelen die erop denken aangewezen te zijn.

 

misschien een alternatief met een VPN verbinding

https://www.bvn.tv/programma/nieuwsuur/VPWON_1353166/

 

https://www.bvn.tv/programmas/

 

 

 

Is inderdaad een alternatief, indien je wel goed internet hebt.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...